Versetul zilei

Friday, March 30, 2012

Leapşă muzicală.

Mulţumesc Roxy, pentru leapşă, chiar vroiam să o fac, deşi în prezent nu prea mai ascult muzică.

1. Care este solistul vostru favorit din Romania? Dar din strainatate?
de la noi :Adela Popescu
din străinătate : Chris Tomlin, Richard Marx, Celine Dion, Glenn Medeiros

2. Care este trupa favorita de la noi? Dar din afara? 
de la noi:  Holograf, Proconsul şi Vama veche.
din afară: S Club 7

3.Care vi se pare a fi de-a lungul timpului cea mai slaba (ca sa nu zic proasta) trupa muzicala de la noi? Dar din afara?
Nu ştiu ce să zic.

 4. Ati fost vreodata fanul vreunei trupe? Daca da, al carei trupe? Povestiti un pic despre ceea ce insemna pentru voi sa va numiti fan adevarat.
Am fost, fan al trupei RBD. Nu ştiu ce înseamnă să fii fan adevărat, am fost doar amatoare :P

 5. Enumerati 3 trupe de la noi care v-au facut sa simtiti tineretea, distractia, buna dispozitie, s.a.(in afara de trupa preferata).
Voltaj, Hi-Q, 3 Sud Est, 


6. O trupa care a evoluat si inca nu a “murit” de la origini pana in prezent.
Nu ştiu :D
 
7. Care este ultima melodie pe care ati ascultat-o?
 Hi-Q -Razna
 
8. La ce concert ati fost ultima data? Al carei trupe?
Nu am fost la nici un concert. Am nimerit odată unul din treacăt dar nu m-am oprit şi nici nu mai ştiu al cui era.
 
 9. Ce artist strain v-ar placea sa mai concerteze in Romania? (in afara de cel preferat).
:-??
 
 10. “Fredonati” (scriind) o piesa care va vine acum in minte!
 
Nothing ganna change my love for you, 
You ought to know by now how much I love you,
One thing you cand be sure of,
I`ll never ask for more than your love 
 
The world may change my whole life through,
But nothing`s gonna change my love for you. 

Leapşa o poate lua cine vrea :)
 

23 comments:

  1. Imi plac mult raspunsurile tale:). Interesanta leapsa.

    Dee.

    ReplyDelete
  2. daca la 2 nu ai spus parazitii..atunci nu stiu de ce asculti alte melodii=))

    ReplyDelete
  3. Ai gusturi interesante in materie de muzica !

    ReplyDelete
  4. Frumoase raspunsuri!
    Avem aceleasi preferinte in materie de muzica :)

    Sa ai un weekend minunat !

    ReplyDelete
    Replies
    1. avem cam multe in comun :))
      om fi frati gemeni si nu stim :>:)))

      Delete
  5. Foarte draguta leapsa..si raspunsurile la fel.:*

    ReplyDelete
  6. ahh ce-mi plac lepsele de genul asta.. probabil si pe asta am sa ti-o fur :D

    versurile din ce piesa sunt? imi par cunoscute..

    ReplyDelete
    Replies
    1. versurile sunt din piesa
      Nothing ganna change my love for you de Glenn Medeiros

      Delete
    2. si ma bucur ca iti place leapsa:D

      Delete
    3. aha mersi.. am sa caut piesa :D

      Delete
  7. Cat de draguta este leapsa:) Frumoase raspunsuri.

    ReplyDelete
  8. Draguta . Insa n-avem gusturi la fel la muzica:-" :)).

    ReplyDelete