Versetul zilei

Monday, October 19, 2015

Voiam să mă simt iubită

Sursă imagine: cristina1990.wordpress.com

 Câteodată mă întreb de ce fetele se lasă uneori cucerite atât de ușor. De ce un trup și o strângere de mână este ceea ce caută și de ce nu se uită dincolo de aceste lucruri.

Aveam cândva o prietenă, care nu știu cum se face dar alegea mereu băieți care pe mine una mă scoteau din sărite.
Se cunoșteau azi, erau împreună mâine și peste alte câteva zile se despărțeau iar ea suferea. I-am zis să nu se mai bage în astfel de relații în care nici măcar nu știe care e cel de al doilea nume al persoanei, i-am zis să aștepte, să vorbească până se cunosc destul de bine și apoi să hotărască dacă se merită sau nu.
Dar nu m-a ascultat, pentru ea, la vremea respectivă erau importante alte lucruri, mi-a și zis într-o zi care erau acele lucruri. Era supărată pentru că se întâmplase ceva cu prietenul ei, nu îmi amintesc ce, dar știu că în acea zi am fost atât de nervoasă pe ea încât i-am ținut o predică lungă și atunci mi-a zis, mi-a zis de ce făcea asta.

”Voiam să mă simt iubită.”

Poate că multe fete vor să se simtă iubite, mai ales la vârsta adolescenței, poate că de multe ori nu primesc înțelegere din partea părinților și nu se simt iubite, dar un băiat nu e soluția. Un băiat nu doar că nu este soluția dar uneori lasă chiar mai multe cicatrici decât acea persoană are deja.

Iar fetele sunt sensibile. Nu zic că băieții nu sunt, dar fetele sunt mai mult decât ei. Fetele sunt cele care visează încă de mici la prințul lor și au impresia că primul băiat care le aruncă niște vorbe frumoase este el.
Fetele sunt cele care își deschid inima de multe ori în fața unui băiat care nu știe să le prețuiască.

Fetelor, dacă nu vă simțeați iubite înainte de a vă începe relația cu un băiat ce vă face să credeți că odată intrând într-o relație vă veți simți iubite? Iubirea trebuie dăruită mai întâi și abia apoi primită. Rănile voastre trebuie să fie vindecate înainte de a vă dărui sufletul altcuiva.

Dragostea are timpul ei, nu vă grăbiți!

4 comments:

  1. Iubirea trebuie sa se impleteasca cu respectul si chiar cu stima de sine. O iubire care nu te face sa te simti demna nu are valoare...

    ReplyDelete
  2. nu intotdeauna primesti ceea ce meriti....daca nu cauti nu gasesti ...daca prea cauti o sa ajungi sa iti diluezi perceptia despre dragoste si sa nu mai stii ce cauti defapt... e greu cu dragostea....poate fi atat pansament cat si otrava pentru inima si suflet ..cred ca pana la urma e si o chestie de..noroc :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu prea cred in noroc, mi s-ar parea un pic prea mult ca dragostea sa fie pana la urma data doar de noroc. Adica, inteleg la ce te referi, ca e nevoie de locul potrivit, momentul potrivit si cumva duce la noroc, dar eu cred altceva.

      Delete