Versetul zilei

Monday, May 7, 2012

Bolnav de dragoste...

Ţi s-a întâmplat vreodată să fii bolnav de dragoste? Să simţi că ai nevoie de toată dragostea ce ţi-ar putea fi dăruită?  Oamenii sunt capabili să dăruiască dragoste dar de multe ori aleg să fie reci şi nepăsători. Totuşi, eu am descoperit pe Cineva care nu oboseşte în oferirea dragostei. Cred că ţi-ai dat seama despre cine vorbesc nu? El a făcut atât de mult pentru mine şi pentru tine încât a murit pe o cruce doar pentru a te putea curăţa de păcate şi a-ţi oferi eliberare. Azi, eşti aici datorită dragostei lui Dumnezeu. Ştiu că poate nu eşti mulţumit, poate încă te îndoieşti de existenţa Lui, sau poate eşti supărat pe El, ori încerci cu ardoare să fii împotriva celor care L-au primit în viaţa lor, dar un singur lucru ţi-l pot spune cu siguranţă, într-o zi te vei întâlni şi tu cu El, dacă nu ai simţit dragostea Lui până acum într-o zi o vei simţi iar atunci vei fi bolnav de dragoste...

P.S. Să fii bolnav de dragoste e frumos :)

24 comments:

  1. Cat de moolt imi place :x
    Citesc cu drag fiecare articol pe care il scrii.
    Imi place enorm de mult !

    Sa ai o saptamana minunata !

    ReplyDelete
  2. LIPSA ACESTEI " BOLI " TE POATE IMBOLNAVI . IAR UNII SE VINDECA CAND AU ACEASTA "BOALA "......IN SUFLET !

    ReplyDelete
  3. intr-adevar chiar este foarte frumos sa fi bolnav de dragoste...:X..
    parerea mea este ca aceasta "bolnavie" ne este data chiar de cand ne nastem, prin simplul fapt ca Dumnezeu ne-o ofera pentru ca si el la randul lui o simte..fata de noi...:)

    ReplyDelete
  4. Intradevar este frumos :) Si pentru toate astea nu ar trebui sa fim putin mai recunoscatori?:|

    ReplyDelete
  5. cred ca esti prea mica sa gandesti asa... ar trebui sa te bucuri de viata... dupa legile lui Dumnezeu aproape orice este pacat :-S

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu cred ca sunt prea mica sa gandesc asa, si ma bucur ca gandesc asa si ca viata mi-a dat ocazia sa trec prin anumite experiente pentru a ajunge l aceste ganduri. Il iubesc pe Dumnezeu, iar atunci cand iubesti pe cineva il urmezi din dragoste. Si crede-ma, nicaieri nu este mai bine decat langa El. Dupa legile lui Dumnezeu este pacat doar ceea ce iti face rau.

      Delete
  6. O,da.N-am mai fost demult pe aici ...rusine sa-mi fie.insa lasa-ma sa te laud putin ,ca sa-mi spal pacatele...iti zic doar atat:Intr-o zi ceea ce faci tu va aduce rod.salutari...viziteaza-ma sa vezi ceva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma buur sa te vad pe aici >:D< multumesc pentru ganduri, imediat am sa trec :)

      Delete
  7. Îmi place curățenia din vorbele tale!
    Să fii mereu iubită!

    ReplyDelete
  8. E prima data cand vreau sa fiu bolnava.
    Dar bolnava de dragoste!.

    ReplyDelete
  9. si in cazul asta merge "nemultumitului i se ia darul" pentru ca astia descrisi superb de tine ca nemultumiti nu se pot bucura de viata. toata compasiunea pentru ei. Doamne deschide-ne ochii tuturor si ajuta-ne sa simtim iubirea Ta. :)
    te imbratisez cu drag

    ReplyDelete
  10. e frumos dar dragostea e boala grea... chiar incurabila... :)

    ReplyDelete
  11. chiar s-a dovedit stiintific ca dragostea e o boala :)

    ReplyDelete
  12. bolnav de o astfel de dragoste as vrea sa fie orice om. dar nu bolnav de dragostea dintre doua persoane

    ReplyDelete
  13. Mi s-a întâmplat tot timpul când am fost îndrăgostită..

    ReplyDelete
  14. Cred că eu încă visez cum e să fii bolnav de dragoste! :P

    ReplyDelete
  15. Asa boala sa tot ai! :)
    Seara placuta!

    ReplyDelete
  16. "ti-am dat iubirea si tu ai ales dragostea"...a zis El.

    ReplyDelete
  17. Da,dar daca nu primesti acea dragoste e trist.
    P.S:Si eu sunt bolnava de dragoste!:p

    ReplyDelete
  18. Tristetea mare e , ca EL, Dumnezeu, e bolnav de dragoste, dornic sa ne daruiasca dragoste zilnica, iar noi, stam cu spatele la El. Doare asta!

    ReplyDelete
  19. Foarte frumos scumpa!Si foarte adevarat..

    ReplyDelete
  20. Superb... imi place enorm ceea ce scri... succese..

    ReplyDelete