Versetul zilei

Wednesday, May 30, 2012

Să vii...

Să vii bucurie, să te prezenţi la uşa mea în persoană şi să-mi spui cu voce blândă că acum e momentul ca toată lumea să fie fericită, că e momentul ca sufletul să-şi tragă răsuflarea şi să aibă o clipă de linişte şi de răgaz. Acum bucurie, acum ori niciodată!
Să vii iubire, să mi te aşezi în inimă şi să închizi uşa cu cheia după tine, iar apoi să o arunci undeva în oceanele adânci de unde nimeni să nu o ia.  Pentru că de venirea ta va fi întotdeauna nevoie,dar de plecarea ta, niciodată!
Să vii Creator lângă mine, căci unde eşti Tu, este şi bucurie şi iubire din belşug.

15 comments:

  1. "Sa vii..."asta e tot ce vreau si eu acum! De asta am nevoie!

    ReplyDelete
  2. Am venit!Sa ai parte de tot ceea ce-ti doresti!

    ReplyDelete
  3. mereu frumos, bland si cald pe aici

    ReplyDelete
  4. Sa vii bucurie,eu te astept,din totdeauna...

    ReplyDelete
  5. si eu astept ziua cand o voce blanda va spune "acum e momentul ca toata lumea sa fie fericita"...

    ReplyDelete
  6. Să-i amintiţi, vă rog frumos, adresa mea, când vă întâlniţi cu fericirea...:)

    ReplyDelete
  7. Toate aceste lucruri au venit deja si sunt sigur de asta .

    ReplyDelete
  8. ah!!! fotografia aia!!! Ce amintiri!!!

    La multi ani!:X

    ReplyDelete
  9. "Să vii iubire, să mi te aşezi în inimă şi să închizi uşa cu cheia după tine".Foarte frumos...iti doresc din inima sa ai parte numai de bucurii,fericire si iubire.

    ReplyDelete
  10. Cand iti intorci privirile spre Dumnezeu, te luminezi de bucurie

    ReplyDelete