Versetul zilei

Wednesday, May 16, 2012

Dimineaţă fără chef!

Poate că uneori te trezeşti dimneaţa fără chef de viaţă, fără speranţa unei noi zile, fără nimic. Totuşi, am astăzi un mesaj pentru tine, iar dacă ai intrat aici înseamnă că trebuie să îl asculţi şi tu, oricine ai fi.
Priveşte în oglinda interioară, cea care reflectă sufletul tău , ce vezi acolo? Eu cred că ar trebui să fie ceva frumos, pentru că sufletul este cea mai preţioasă comoară pe care o avem. Şi dacă există în sufletul tău pace, dragoste şi bunătate atunci tu vei străluci în exterior şi vei radia de frumuseţe. Pentru că frumuseţea şi bucuria izvorâsc din lucruri simple.
Aşa că atunci când nimereşti o dimineaţă plină de ploi, o dimineaţă fără chef, fără zâmbete şi speranţă aminteşte-ţi că eşti o persoană minunată, o persoană care pentru unii oameni înseamnă totul, o persoană care este menită să fie fericită şi să se bucure chiar şi de zilele mai puţin bune, o persoană puternică , unică , îndrăgită de oameni, dar mai important decât toate, eşti o persoană iubită de Dumnezeu.Şi nu uita, în fiecare lucru rău exista şi ceva bun, trebuie doar să te uiţi  mai departe, ca să poţi vedea acel ceva!

14 comments:

  1. Mă regăsesc în poză aproape în fiecare dimineaţă:)) Cred că ar trebui să pun la sonerie mesajul tău şi viaţa ar fi mult mai frumoasă! :)

    ReplyDelete
  2. Minunat articolul. Aveam mare nevoie sa citesc acest articol .

    Sa ai o seara minunata si succes la scoala !

    ReplyDelete
  3. Cat de frumos si adevarat , intradevar exista merecu ceva frumos in orice lucru rau , bravo <3!

    ReplyDelete
  4. Multumesc!Aceste randuri imi vor fi de mare ajutor atunci cand ma trezesc dimineata fara de speranta.:*

    ReplyDelete
  5. Eu sincer chiar nu vad lucrul bun din toate cele rele:d
    Uneori da dar alteori se intampla lucruri care nu am NIMIC bun.

    ReplyDelete
  6. M-am trezit de cateva ori si tot ce imi doream e sa adorm la loc in speranta ca atunci cand ma voi trezi iar, ma voi simti mai bine. A fost nevoie de cateva dimineti dinastea ca sa ajung si eu la ceea ce spui tu. Cred ca prima data e nevoie sa iti dai cu capul de perete, ca sa poti privi mai departe.

    ReplyDelete
  7. O postare superb de optimista <3

    ReplyDelete
  8. Cat de frumos, m-au binedispus foarte mult cuvintele tale.O sa-mi amintesc mereu asta! :)

    ReplyDelete
  9. Deobicei ni se intampla lucruri rele ca sa putem invata ceva din ele, sa privim cu alti ochi lumea (de preferabil cu ochi buni) si trebuie sa ne trezim dimineata cu speranta in suflet.

    ReplyDelete
  10. cel mai bun mod de a respinge ziua de maine este de a muri. asa ca nu avem cum sa scapam de nicio dimineata, chiar daca nu avem chef, trebuie sa mergem mai departe.

    ReplyDelete
  11. Mereu lucrurile simple sunt atat de frumoase...

    ReplyDelete