Versetul zilei

Saturday, May 5, 2012

Nemulţumire.

"Rareori ne gândim la ceea ce avem, dar mereu la ceea ce ne lipseşte." Schopenhauer

 Mai demult m-am oprit la acest citat şi am dat multă dreptate acestor vorbe. Dar oare de ce facem acest lucru? De ce în loc să ne gândim la tot ceea ce avem şi să fim mulţumiţi noi alegem mereu să ne gândim la ceea ce ne lipseşte şi la faptul că alţii au mai mult decât noi? De ce nu ne gândim la cei care au mai puţin? La cei care se roagă şi sunt mulţumitori când le dai şi o bucăţică uscată de pâine sau nişte haine vechi? Nu suntem oare egoişti? Nu credeţi că acest lucru ne afectează fericirea şi relaţia pe care ar trebui să o avem cu Dumnezeu? Când El ne binecuvintează în fiecare dimineaţă:
 " Bunătăţile Domnului nu s-au sfârşit , îndurările Lui nu sunt la capăt, ci se înoiesc în fiecare dimineaţă. Şi credincioşia Ta este atât de mare!"   Plângerile lui Ieremia 3: 22, 23.

Ne-am învăţat să fm prea comozi şi uităm să mulţumim şi  să fim mulţumiţi, mereu vrem mai mult...

29 comments:

  1. Multi gandesc ca "More is Better"!

    ReplyDelete
  2. Cred ca nemultumirea a ajuns sa ne caracterizeze foarte mult in ultima vreme...pur si simplu suntem nemultumiti in cele mai marunte lucruri...

    ReplyDelete
  3. Prima data vreau sa spun ca imi place moolt de tot noul design al blogului .
    Oamenii uita sa-i multumeasca lui Dumnezeu pentru ceea ce au si de fiecare data se roaga doar sa le mai fie date .
    Foarte putini sunt aceia care inainte de ruga , ii multumesc lui Dumnezeu pentru ceea ce au .
    Minunat articolul :)

    Sa ai un weekend minunat !

    ReplyDelete
  4. Dorintele noastre nasc uneori nemultumiri , ele ne chinuie si ne fac sa suferim . toate acestea devin parazitii gandurilor noastre. Cand devenim intelepti ne dam seama ca de fapt avem tot ceea ce ne trebuie in afara de zile care sunt numarate.

    ReplyDelete
  5. Da..asa este :| Suntem egoisti !:|

    ReplyDelete
  6. De multe ori eu m-am gandit mai ales in zilele de sarbatoare cand toti alergam sa adunam fel de fel de cumparaturi ptr preparate...muncim sa pregatim...iar altii nu au ce pune pe masa...asa este ,ai mare dreptate,nu suntem multumiti cu ceea ce avem.

    ReplyDelete
  7. Pentru că căutăm fericirea în bani, în obiecte exterioare... şi ele niciodată nu ne-o pot da. Şi atunci vrem mai mult, şi mai mult, mereu nesatisfăcuţi... fiindcă suntem goi pe dinăuntru, în ciuda banilor pe care îi avem.

    Frumos. :)

    ReplyDelete
  8. sincer?eu ma multumesc cu atat cat imi lipseste:X

    ReplyDelete
  9. ai mare dreptate!
    seara buna! :)

    ReplyDelete
  10. Nu dam importanta lucrurilor care le avem, pentru ca credem ca asa este normal! Insa nu realizam ca pe zi ce trece, sau pe orice moment, lucrurile se schimba si nimic nu este normal!

    Doar un mic exemplu suntem noi oameni, sau mai bine zis trupul uman. In care pe fiecare secunda au loc tot felul de reactii chimice. Iar cand una din reactile acestea nu are un rezultat bun, ne simtim bolnavi, raciti, etc..

    Nimic nu este normal! Este doar ingaduit...

    Iar pentru lucrurile care nu le avem si le tanjim atit de mult, este pentru ca suntem lacomii! Nu ne multumim cu nimic si cautam satisfacerea in lucrurile materiale!

    Am auzit odata pe cineva zicand cam asa: "Sunt multumit cand ma trezesc dimineata si imi vad sotia, cand aud cele doua fetite ale mele care striga cand plec la munca, tati te iubim. Sunt multumit cand stiu ca ajung acasa si sunt din nou in aceeasi familie, in aceeasi bucurie si am parte de aceeasi fericire. Nu bani,casa sau masina mea ma fac fericit. Familia mea ma face!"

    Cred ca asta este si important. Nu bani si toate lucrurile materiale!

    ReplyDelete
    Replies
    1. acela chiar cred ca este un om fericit si multumit de ceea ce are!

      Delete
  11. mda...filozofie.. sunt atatea persoane care impart principii desi, nu le respecta...SHIT !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu stiu ce intelegi tu prin filozofie, dar nu fac filozofie ci pur si simplu scriu ganduri, iar acestea le vezi in viata de zi cu zi, caci despre nemultumire ai sa tot auzi.

      Delete
  12. Bună, rază:*
    Da, e trist cum ne pierdem în setea asta nebună după mai mult şi mai mult, când de fapt puţinul este tot ceea ce avem nevoie. Dar ştii de ce? Tocmai pentru că ceva lipseşte. Ne lipseşte zvâcul ăla care să ne facă să realizăm că nu ne trebuiesc bani cu duiumul sau nu ştiu ce averi, ci ne trebuie sentimentul de împlinire cu noi, cu ce avem, cu ce suntem.
    Când zic noi, mă refer la noi ca şi oameni.
    O vizită plăcută, ca de obicei.
    Te pup.:*

    ReplyDelete
  13. Aşa sunt oamenii,au fost nemulţumiţi întotdeauna,au aspirat tot timpul la ceva mai mult prin acest fel.

    ReplyDelete
  14. da asa e...si eu fac asa..:( sad but true, imi plac temele care le abordezi.

    ReplyDelete
  15. Frumoasa postare:) Ca in totdeauna:X
    Daca doresti acea imagine, ti'o daruiesc cu drag>:D< Deoarece toti suntem in egala masura importanti:X:*
    Sper sa iti placa:X

    ReplyDelete
  16. ar trebui sa invatam ca nemultumitului i se ia darul

    ReplyDelete
  17. Poate ca multi nu au ochi pentru a vedea ce au.

    ReplyDelete
  18. atit de mult imi place blogul tau ... pentru ca mereu ne reamintesti sa fim mai credinciosi , buni shi multumiti !

    ReplyDelete
  19. Atunci cand ne-am ivatat cu mult ,vrem si mai mult..si rare ori mai privim si la cei din jurul nostru!..Ai perfecta drepate trebuie sa ne multumim cu ceea ce avem alti nu au nici ce pune pe masa.

    ReplyDelete
  20. Si lacomia si setea de mai mult ne distrug sufletele.

    ReplyDelete
  21. in mare parte ai dreptate. nu trebuie sa fim egoisti. dar in acelasi timp , sunt de parerea ca ar trebui sa vrem mai mult , si anume sa ne ridicam peste mediocritate si sa spargem limitele mintii impuse de cei din invatamant sau cei care cred in dzeu si vor sa faca pe "apostolii"

    ReplyDelete
    Replies
    1. e bine sa vrei mai mult dar depinde s in ce masura, cat despre ultima ta fraza nu o prea inteleg, poate ai putea sa fii mai explicita?

      Delete
  22. Majoritatea oamenilor uita sa multumeasca !

    ReplyDelete
  23. iți mulțumesc că îmi citești postarea :)

    ReplyDelete