Versetul zilei

Monday, May 20, 2013

Cereţi, credeţi şi veţi căpăta

"De aceea Eu vă spun: Cereţi, şi vi se va da ; căutaţi, şi veţi găsi; bateţi, şi vi se va deschide. Fiindcă oricine cere, capătă, cine caută găseşte; şi celui ce bate, i se deschide."
 Luca 11:9,10

Cereţi, credeţi şi veţi căpăta, nu sunt nişte cuvinte puse la nimereală, ci sunt alese şi transmit un mesaj puternic. Dacă Dumnezeu ni le-a lăsat scrise înseamnă că a vrut ca noi să le punem în practică, să ne bazăm pe aceste cuvinte atunci când avem nevoie de ajutor.

Cereţi!
Este necesar să îi cerem lui Dumnezeu lucrurile de care avem nevoie? 

Lucrurile pe care le primeşti din mâna Lui sunt binecuvântate, şi rămân binecuvântate. 
Dumnezeu îţi dă mai mult decât poţi tu cere, El ştie mai bine de ce ai nevoie.
Dumnezeu îţi dă lucrurile potrivite la momentul potrivit.
Dumnezeu dă numai lucruri de valoare!
Deci da, este necesar să îi cerem lui Dumnezeu lucrurile de care avem nevoie.

Credeţi!
Este necesar să şi crezi?

Dacă rugăciunea este făcută fără credinţă atunci ce rost mai are?
Nu trebuie să uităm nici de faptul că Iisus ,când a trăit ca şi om pe Pământ i-a vindecat pe mulţi bolnavi doar pentru credinţa de care au dat dovadă. Deci dacă dorim ca să avem răspuns la cererile noastre atunci trebuie să şi credem.

4 comments:

  1. Credinta este foarte importanta in drumul nostru din viata ,mi-a placut mult articolul! :)

    ReplyDelete
  2. Ai dreptate,rugaciunea trebuie facuta cu credinta.

    ReplyDelete
  3. In primul rand, vreau sa spun ca noul header este super. Imi place la maxim imaginea ^_^
    Rugaciunea este calea de comunicare cun D-zeu, dar degeaba exista rugaciune, daca in sufletul omului nu zace credinta.

    ReplyDelete
  4. Ma iertati ca va deranjez,vin cu rugamintea la d-voastra sa publicati un articol umanitar despre copilul meu.Singura mea speranta sunteti d-voastra.Toate detaliile despre copilul meu le gasiti pe blogul umanitar:
    http://dorintilica.blogspot.ro/ .
    Va multumesc anticipat!
    Va rog frumos sa-mi dati un raspuns daca puteti publica articolul de care v-am rugat la adresa de e-mail tilicamariana@yahoo.com

    ReplyDelete