Versetul zilei

Sunday, May 5, 2013

Hristos e viu şi în inima ta?

"A înviat Domnul cu adevărat, şi i s-a arătat lui Simon" Luca 24:34

"Nu vă temeţi; căci ştiu că voi căutaţi pe Iisus, care a fost răstignit. Nu este aici; a înviat, după cum zisese." Matei 28:5,6


Ştiu că este perioada Paştelui, că toţi sărbătorim, unii într-un fel , alţii în alt fel .Ştiu că aceasta este o sărbătoare în cinstea lui Iisus dar locul Lui a fost de mult luat de alte obiceiuri la care nu le văd importanţa sau rolul aici, dar nu despre ele vreau să scriu.

Vreau să scriu despre moartea lui Iisus, pentru că fără această moarte nu ar fi existat nici învierea pe care o sărbătorim astăzi. 
Iisus a venit pe pământ, a luat chip de om, a trăit printre oameni, şi a murit răstignit pe o cruce, pentru păcatele noastre, şi pentru că este Dumnezeu a înviat a treia zi, apoi s-a înălţat la cer. 
El a trăit lăsând în urmă o lumină, întrebarea este, mergem noi după urmele Lui? 
Îi acordăm vieţii noastre atenţia pe care o merită sau uităm de lucrurile care sunt importante? 

Se vorbeşte mult despre iertare de Paşte, despre bucurie şi pace, că trebuie să le avem , sau le facem urări celor dragi cu aceste cuvinte, însă le avem?
Ce înseamnă că Hristos a înviat?
Ce înseamnă acest fapt pentru noi?
Sau, poate nu înseamnă nimic, poate e doar o altă sărbătoare peste care trecem cu uşurinţă, câteva zile libere, multă mâncare...

Hristos a înviat, acest lucru înseamnă că Dumnezeu este viu, că avem în cine să ne încredem şi că pacea, dragostea, bucuria ar trebuie să existe mereu în inima noastră. Acest lucru înseamnă că sărbătoritul doreşte să fie prezent la sărbătoarea noastră doar de multe ori îl alungăm.

Da, Iisus e viu, e Dumnezeu, şi domneşte pretutindeni, dar e viu şi în inima noastră? Există El acolo? Sau nu i-am făcut loc?

7 comments:

  1. Fie ca sărbătoarea Paştelui să-ţi aducă o rază de lumină în sufletul tău şi o rază de fericire în viaţa ta!Hristos a înviat!

    ReplyDelete
  2. Adevarat a inviat si toate cele bune! :)

    ReplyDelete
  3. http://sami-saicu.blogspot.ro/2013/05/oare-ce-sarbatorim.html

    ReplyDelete
  4. Este VIU in inima mea; multumesc, Doamne !
    Il recunosti ? ... sau ti se par prea tari cuvintele lui .. si pleci ?!! :(

    PROFEŢIE - AVERTISMENT

    Ciuma va fi mai răspândită decât SIDA

    marți, 7 mai 2013, 22:35

    Multiubita Mea fiică, cum ți s-a distras atenția și te-ai lăsat dusă departe de Vederea Ochilor Mei în ultimele două zile. Nu știi ce a creat această diversiune? Pierzând chiar și o zi fără Adorația Euharistică ai fost luată și ofensată în Numele Meu, fără să te protejezi așa cum te-am învățat Eu. Îți spun să continui să vii în fața Mea zi de zi și să reciți Preasfântul Rozariu, astfel încât Maica Mea să te poată acoperi cu protecția de care ai nevoie în această lucrare.

    Foarte mulți dintre cei care sunt aproape de Mine capătă o siguranță care îi face să creadă că nicio suferință, oricât de mare, nu îi va opri de la îndeplinirea Misiunii Mele, dar aceasta este posibil numai când Îmi cereți să vă îndrum.

    Fiica Mea, primele semne ale unei ciume vor fi văzute în curând, când Tatăl Meu va arunca peste pământ o pedeapsă asupra acelor națiuni care Îl insultă și care permit ca răutatea și nedreptatea să-i asuprească pe bieții oameni inocenți. Această ciumă va fi vizibilă pe față și rănile ei nu vor fi vindecate până când nu se va termina Marea Pedeapsă. Ciuma va fi mai răspândită decât SIDA și va fi unul din primele semne ale Pedepsei care se apropie. Aceasta va fi urmată de o foamete care va afecta o treime din omenire și se va manifesta în timpul domniei anticristului.

    Pe măsură ce dominația anticristului se va răspândi ca o pânză de păienjen, ea va fi însoțită de o serie de pedepse, revărsate peste cele patru colțuri ale lumii de Mâna Tatălui Meu. Intervenția divină va ajuta ca sufletele să nu mai fie furate de către fiară prin puterea anticristului. Adepții lui vor suferi o pedeapsă chinuitoare, care se va vedea pe fețele lor sub forma ciumei. Nici ei, și nici aceia care îndeplinesc înșelăciunea malefică ce va afecta Biserica Mea pe pământ, nu vor scăpa de această pedeapsă severă.

    Acest Avertisment este dat pentru cei care se îndoiesc de Mâna Dreptății Mele, ca să înțeleagă, în sfârșit, că dacă oamenii își întorc fața de la Dumnezeu, vor suferi cum au suferit în zilele lui Noe.

    Insulta finală împotriva Tatălui Meu, prin păcatul războiului și al avortului, va atrage asupra omenirii cea mai mare pedeapsă a Sa. Viața copilului nenăscut, luată cu atâta cruzime și fără remușcare, va fi pedepsită cu moartea trupului și a sufletului.

    Al vostru Isus


    ReplyDelete
  5. Adevarat a Inviat!
    si cati or sa mai treaca... sa fii iubita si binecuvantata... O seara minunata!

    ReplyDelete
  6. sa fii sanatoasa si iubita :P cam tarziu dar azi am mai intrat si eu pe blogul meu :P

    ReplyDelete