Versetul zilei

Thursday, August 6, 2015

Doamne, Tu ești minunea din viața mea!


 Sursă imagine:www.pinterest.com. 

Ce ne-am face oare dacă nu l-am mai  avea pe Dumnezeu?
Dacă ne-am trezi într-o dimineață și am fi încărcați cu un sac plin de griji, de nevoi, de gânduri. Ce ne-am face dacă Dumnezeu chiar nu ar exista, așa cum cred unii, dacă chiar am fi rezultatul unui nimic?
Pentru ce am mai lupta? Pentru ce am trăi?

Bani, faimă? Popularitate? Astea se duc. Tot ce urcă mai și coboară în lumea aceasta, și ce vom face atunci? Cum ne vom purta poverile, cum le vom rezolva?

Unii sunt atât de încrezători în forțele lor proprii, au impresia că ei fac totul, că ei sunt propriul lor Dumnezeu. Opriți-vă. Nu vă cer decât să meditați un pic.

Oare chiar așa să fie? Sau există un Dumnezeu, care ne dă un scop, o nădejde, un viitor și ne poartă zilnic în brațele Sale?

Nu știu cum gândiți voi, sau în cine v-ați pus încrederea, dar eu îl am pe El, și aș fi foarte egoistă dacă l-aș ține doar pentru mine. Pentru că Dumnezeu este bun, plin de dragoste, gata să vă ofere atât de multe, dar mai ales, e gata să vă ofere iubirea lui de Tată.

De multe ori am spus, că noi, oamenii suntem minunea Lui, dar azi, un gând mi-a trecut prin minte: Doamne, ești minunea din viața mea!
Adevărul este că Dumnezeu este totul pentru oameni, pentru mine. Totul. Nu am cuvinte să îl descriu, știu doar că mă bucur. Mă bucur că m-a ales să fiu copilul Său, să cred în El, să îl iubesc. Mă bucur și nu pot decât să vă spun că Dumnezeu e minunea din viața mea și că vreau să împărtășesc această minune cu voi, nu doar să vă vorbesc despre ea, ci să vă și spun, că această minune, minunea de a-l avea pe Dumnezeu în viața aceasta este posibilă și pentru voi.

Îndrăzniți!

N-ați vrea ca Dumnezeu să fie minunea din viața voastră?

8 comments:

  1. Ce frumoase cuvinte! Într-adevăr, Dumnezeu e minunea din viața noastră, chiar nu înțeleg cum trăiesc unii oameni fără El.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Unii oameni nu l-au intalnit..dar l-ar inalni nu ar mai putea trai fara El...

      Delete
  2. De multe ori suntem rai, reci si egoisti. Cu toate astea , cineva , e acolo sus si a dat totul pentru noi. Noi in schimb , in schimb nu prea apreciem totul cum trebuie
    Imi plac postarile tale, ma linistesc si ma fac sa zambesc. Continua in acest mod

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa este, noi nici macar nu meritam, dar El minunat si nu ne face dupa merite.

      Ma bucur ca it plac si te linistesc articolele mele! :)

      Delete
    2. Ma linistesc foarte mult chiar. :* o zi frumoasa , plina de inspiratie iti doresc .

      Delete
  3. Lavinia, ti-am mai spus de multe ori ca imi plac mult scrierile tale. Esti adorabila si sunt atat de bucuroasa ca il iubesti atat de mult pe Dumnezeu. Dumnezeu este si va fi cel mai de pret, asa cum noi suntem de mare pret in OCHII LUI. Te pupic si iti doresc o zi binecuvantata! Liuba x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Liuba, tu mereu imi lasi ganduri frumoase. Te pup si eu, o zi binecuvantata!

      Delete