Versetul zilei

Wednesday, August 5, 2015

Liebster award



Îi mulțumesc Alinei pentru că m-a nominalizat la Liebster Award, acesta fiind un mod de promovare a bloggerilor începători.

Mai jos sunt scrise regulile acestui proiect.


  • mulţumeşte persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul către blogul ei în postare;
  • răspunde la toate întrebările primite;
  • nominalizează 11 bloggeri care au sub 500 de followers;
  • formuleaza 11 întrebări pentru cei nominalizaţi de tine;
  • nu poţi nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
  • trimite-le nominalizaţilor un link la postarea în care i-ai numit, să se informeze cum trebuie.
Iată și întrebările la care trebuie să răspund.

1.Preferi să citeşti o carte sau să vezi un film?

Mi-e destul de greu să mă decid. Ador filmele la fel de mult pe cât ador și cărțile, chiar nu mă pot pronunța, aș zice că e egalitate.

2.Care este ultima carte pe care ai citit-o?

  Ultima carte pe care am citit-o este Diana cu vanilie de Diana Sorescu. V-o recomand!

3.Care este motivul pentru care ţi-ai făcut blog?

Nu am avut nici un motiv. Pur și simplu în acea perioadă aveam un amic care avea blog, nici măcar nu știam ce înseamnă acela blog, dar am intrat pe al său și am rămas atât de plăcut surprinsă încât mi-am zis că vreau și eu. Așa s-a întâmplat. Blogul meu are îndată 6 ani. :) Nu regret deloc decizia luată!

4.Scrii pe blog ca hobby sau doreşti, pe viitor, să-l monetizezi?

Blogul acesta înseamnă foarte mult pentru mine, e un fel de proiect de suflet. Nu doresc să fac afaceri cu el.

5.Ce face ca blogul tău să fie diferit de altele?

Nu știu cât e de diferit, dar aș putea spune că abordez diverse pe el, și poate faptul că vorbesc destul de mult despre credință și Dumnezeu îl face un pic mai altfel.

6.Cum îţi vezi evoluţia în blogging?

Nu știu cât am evoluat cu blogul, am avut în trecut o perioadă de vârf în care mă ocupam foarte mult de el, acum însă cred că am scăzut... Totuși am avut parte de o evoluție spirituală și chiar a vieții personale datorită acestui blog.

7.Ca începător în blogging, probabil ai făcut greşeli. Ce anume n-ai mai face încă odata?

Nu-mi vine în minte nici o greșeală. Dar știu că mă enervam foarte tare, nu aveam răbdare să învăț lucrurile, voiam să știu totul dintr-o dată.

8.Care este cel mai important  câştig survenit de pe urma blogului?

Ăhh...ce pot spune? Viața mi-a fost schimbată la 180 de grade, și chiar nu exagerez. Am cunoscut oameni...mulți oameni, câțiva mi-au rămas în suflet iar alții  mi-au schimbat radical viața. Pe lângă asta așa cum am mai spus am evoluat eu ca om datorită celor scrise pe blog, am reușit să mă cunosc mai bine și chiar să găsesc alinare în blog.

9.Cât de des consideri ca ar trebui să scrie un blogger?

Cât de des simte că are ceva de spus. Cât de des poate.

10.Dacă ar fi să scrii altceva decât temele pe care le atingi pe blogul tău, despre ce ai scrie?

Mi-ar plăcea să scriu despre relațiile de dragoste, am mai încercat eu tema asta dar aș vrea ceva mai amănunțit, și cred că acesta este un fel de proiect de viitor.

11.Aminteşte-ţi de copilărie. Ce anume îţi doreai să devi când aveai să creşti mare?

Hmmm...nu prea știu. Îmi plăcea însă tare mult să mă prefac că sunt actriță.

Întrebările mele:

 1.Ce înseamnă pentru tine blogul tău?
2.  Ce ai face dacă ai trăi într-o societate în care scrisul ar fi interzis?
3. Crezi în dragostea adevărată?
4. În ce categorie ai încadra blogul tău?
5. Dacă ar exista un motiv pentru care te-ai opri din scris, care crezi că ar fi acela?
6.  Spune-mi un personaj dintr-o carte în care te-ai regăsit.
7.  Când ai plâns ultima dată la un film?
8. Ți-ai putea închipui viața în acest moment fără eperiența pe care ți-a adus-o blogul?
9. Dulce sau amar?
10.  Crezi că cuvintele pot schimba vieți?
11. Ai putea renunța la dragoste?

Nominalizări:

4.  Coco
6. Ella
10. Raisa


8 comments:

  1. Ce raspunsuri frumoase! Multumesc pentru ca ti-ai facut timp!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cum sa nu imi fac? :* Multumesc ca m-ai nominalizat!

      Delete
  2. Multumesc Lavinia draga ptr nominalizare! :)
    Nu sunt foarte "noua" in lumea blogului, dar am sa incerc sa ma explic intr-o postare! :)
    Seara faina draga mea!

    hugs & kisses
    ઇઉ Ell@

    ReplyDelete
  3. Lavinia, multumesc pentru nominalizare. Mi-a placut mult raspunsurile tale si o sa incerc sa raspund intr-o postare si eu. Pupici si o seara frumoasa! Liuba x

    ReplyDelete
  4. Lavinia, draga mea, mulţumesc pentru empatia. Citindu-ţi câteva postări, am înţeles şi de ce ... :)
    M-am oprit la această postare pentru că mi-au plăcut întrebările pe care le-ai pus. Dacă nu te superi şi-mi permiţi, voi prelua şi eu o parte din ele şi le voi pune prietenilor mei (cu link spre blogul tău, bineînţeles). Sunt tare curioasă ce vor răspunde ...
    Pup, un weekend frumos să ai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigur, cu drag, poti lua intrebarile :D

      Multumesc , weekend frumos si tie!

      Delete