Versetul zilei

Wednesday, November 4, 2015

M-am rugat pentru tine astăzi

Sursă imagine:4mygodsglory.wordpress.com

A fost o zi, acum ceva timp în urmă, în care eram tristă, descurajată și fără speranțe. O prietenă mi-a dat un mesaj și acel mesaj spunea: m-am gândit că poate ai o zi grea și m-am rugat pentru tine astăzi.
De unde a știut? Nu avea de unde să știe, mă gândesc că a fost un gând pus de Dumnezeu.

E important să ne rugăm unii pentru alții. Pentru că uneori suntem căzuți și nu ne putem ruga noi, uneori ne-am dori ca cineva să vină și să ne spună: m-am rugat pentru tine azi.

Uneori mă întreb de ce se ruga Isus, până la urmă Isus era Dumnezeu, avea El nevoie de rugăciune? El se ruga, se ruga și se încredința Tatălui, asta înseamnă că cu atât mai mult noi astăzi trebuie să ne rugăm, pentru noi și pentru alții.

Era o frază care spune că ceea ce ne desparte de Dumnezeu este nici mai mult nici mai puțin decât o rugăciune.  Câte lucruri nu s-au întâmplat din cauză că noi nu ne-am rugat?
Dumnezeu ne-a spus să insistăm, să nu ne dăm bătuți, să ne rugăm din inimă încontinu, să nu ne oprim.

Rugăciunea ne apropie de Tata, rugăciunea este comunicarea dintre noi și El. Poate Dumnezeu a avut ceva să ne spună și noi nu i-am vorbit. 

Haideți să nu uităm de El, să nu uităm să îi vorbim atunci când ne dăm jos din pat dimineață, pentru că inima ne bate datorită Lui, putem merge datorită Lui. 
Să nu uităm să vorbim cu El pe drum, și oricând, să nu uităm să vorbim cu El când ne punem seara la culcare, căci ziua ce-a trecut tot El ne-a dăruit-o.

Haideți să spunem și noi cuiva: m-am rugat pentru tine astăzi!

1 comment: