Versetul zilei

Saturday, March 18, 2017

Iubește-mă astăzi, nu fi nepăsător!

Sursă imagine: Pinterest

Căci am fost flămând, și nu Mi-ați dat să mănânc; Mi-a fost sete, și nu Mi-ați dat să beau; am fost străin, și nu M-ați primit; am fost gol, și nu M-ați îmbrăcat; am fost bolnav și în temniță, și n-ați venit pe la Mine.

Atunci, îi vor răspunde și ei: Doamne, când Te-am văzut noi flămând sau fiindu-Ți sete, sau străin, sau gol, sau bolnav, sau în temniță și nu Ți-am slujit? Și El drept răspuns le va zice: Adevărat vă spun că, ori de câte ori n-ați făcut aceste lucruri unuia dintre acești neînsemnați frați ai Mei, Mie nu Mi le-ați făcut.” Matei 25: 42, 43, 44, 45.

Iubește-mă astăzi, iubește-mă mâine și nu îmi întoarce spatele atunci când am nevoie de tine. Poate tu nu știi, dar sunt un suflet ca și tine, o ființă umană ce are nevoie de înțelegere și iubire. Nu mă privi cu ură, cu superioritate. Nu îți însuși gânduri precum că tu ești mai presus, mai înalt, că tu știi mai multe și ești cineva. Nu mă călca în picioare, nu îmi zdrobi inima și nu îmi face sufletul să se spargă în bucățele. Privește mereu cu iubire, cu milă și nu cu judecată. 

Amintește-ți că sunt om ca și tine, că undeva în adâncul sufletului suntem făcuți la fel. Amintește-ți că ai o inimă. Folosește-o la maxim. Nu îți fie frică, nu se va sparge, nu se va rupa, nu se va epuiza. Ea găsește mereu puterea de a continua, tu doar ocupă-te de ea. Nu lăsa ca praful să se aștearnă deasupra ei. Inima ta e o comoară, cea mai de preț comoară pe care o ai. Nu o ignora. 

Iubește-mă astăzi, întinde-ți mâna către mine. Sunt un suflet pângărit de lume, de circumstanțe, de viață. Nu trece pe lângă mine cu nepăsare. Fii bun. Oferă sprijin, oferă mângâiere, oferă-mi din dragostea ta, căci am atâta nevoie. 
Te rog, oprește-te. Iubește-mă astăzi, nu fi nepăsător. 

P.S. Am folosit persoana I, dar acest articol nu se referă la mine. Articolul este scris cu gândul la oamenii ce suferă în jurul nostru din diferite motive, la oamenii pe lângă care trecem zilnic și în mod special la copii. 
Fă un bine cuiva astăzi, din toată inima! Poți să o faci.

3 comments:

  1. „Cand iubim, intotdeauna ne straduim sa devenim mai buni. Cand ne straduim sa devenim mai buni decat suntem, totul in jurul nostru devine mai bun.” (Paulo Coelho)

    "Suntem cu totii putin ciudati. Si viata este putin ciudata. Iar cand intalnim pe cineva a carui ciudatenie este compatibila cu a noastra, creem cu el o conexiune si o ciudatenie mutual satisfacatoare pe care o numim dragoste. Dragoste adevarata.” (Robert Fulghum)

    "Nu mi-a ridicat nimeni un monument, iar numele meu va fi in curand uitat. Dar am iubit din tot sufletul si din toata inima, iar pentru mine asta a fost intotdeauna de ajuns.” (Nicholas Sparks)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frumoase citate, in special ultimul. Imi place tare mult.

      Delete
    2. Multumesc ! Ultimul citat chiar ma reprezinta.
      Sa ai o zi binecuvantata!

      Delete