Versetul zilei

Thursday, May 29, 2014

Trasez linii

  Sursă imagine:
abramburica-pitica.blogspot.com

Trasez linii.
De la trecut către prezent, de la prezent către trecut și apoi de la prezent către viitor. Liniile astea nu sunt bune. Trecutul trebuie să rămână acolo în urmă, de ce tot trasez linii către el? Am învățat ce am avut de învățat, am primit mai mult decât am pierdut, ce îmi tot trebuie de mă întorc mereu în același sens părăsit și amar?

Trasez linii.
Mă duc după ele, le șterg și apoi le mai trasez odată. Culmea, a doua oară sunt tot la fel. La fel de drepte și de încărcate, pe cât de simple, pe atât de complicate, la fel de greșite.

Continui să trasez linii.
De ce, și pentru ce? Nu știu. Sunt doar linii, și la aceste linii eu le zic gânduri, iar aceste gânduri sunt legate de amintiri, iar aceste amintiri sunt legate de un colț întunecat și dureros al inimii mele, iar acolo cred eu că ceva este nerezolvat sau poate e doar un dor...
Ce să fie?

Amintirile dor...

No comments:

Post a Comment