Versetul zilei

Thursday, May 22, 2014

Am luat bucățele din ceva


Sursă imagine: heismydad.wordpress.com

Am iubit, din tot sufletul, am dat tot ce am putut mai bun până am rămas fără puteri, dar chiar și atunci tot am mai avut de unde să iubesc, tot nu m-am oprit și nu regret.
Pemtru că dincolo de toate, iubirea e tot ce am...

Am iertat , am iertat cât am putut de mult și încă mai vreau să iert, pentru că iertarea, e tot ce pot oferi...

Am plâns, am plâns până am simțit că sufletul mi-a secat, și nu a mai avut ce să mai dea afară, și am vrut ca să mai plâng, și am mai plâns pentru că plânsul vorbește în locul sufletului. Scoate afară cuvintele ce nu pot fi spuse și nici măcar scrise.

Am râs. Am râs de atâtea ori, în acele momente de respirație, momente în care totul e frumos și plin de armonie. Și am zâmbit, cu toată gura, chiar dacă nu aveam o dantură perfectă sau un zâmbet ca de pe revistă, am zâmbit și printre lacrimi dar asta doar datorită unor oameni speciali, care au știut să alunge tristețea printr-un zâmbet.

Am luat bucățele din ceva și am început să clădesc o casă. Era casa inimii mele, formată dintr-un suflet, și bucățelele din ceva, erau dorințe și speranțe. Și apoi, am făcut ceva cu ele, le-am luat încet și am început să le trag după mine, dar erau grele și m-am oprit. Și atunci a apărut El (Dumnezeu) și mi le-a luat, le-a clădit El.

12 comments:

  1. Lavinia imi place foarte mult cum scrii, stiu ca nu e pentru prima data cand ti-o spun. Te citesc mereu cu drag si imi incarc sufletul cu exact ce am nevoie.
    Sa nu te opresti din scris ...

    Te pup si iti urez somn usor (imi dau seama ca deja dormi) copil frumos si scump.

    Cu toata dragostea,
    Liuba G
    Xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur sa aud asta, Liuba, exact asta imi si doresc, ca cei ce vin aici sa plece cu ceva incurajator...

      >:D<

      Delete
  2. E bine sa ai puterea sa zambesti orice s-ar intampla si sa poti merge mai departe cu capul sus, ce se intampla in trecut trebuie lasat in trecut, si iertat, pentru ca daca nu este iertat nu o sa ramana niciodata doar trecut, osa bantuie prezentul. Cu tot curajul inainte :)

    ReplyDelete
  3. frumos.......
    din bucatele de ceva..poti cladi multe...
    cu ajutorul lui Dumnezeu poti face orice!

    ReplyDelete
  4. poverile vietii sunt mai usoare atunci cand sunt purtate impreuna cu Dumnezeu.

    ReplyDelete
  5. Râsul - apanajul oamenilor optimiști... ;)

    ReplyDelete