Versetul zilei

Friday, March 25, 2016

Păsările zboară spre infinit

Sursă imagine: deviantart.com

Mă pierd în acorduri de tăcere. Aș vrea să îți aud glasul, aș vrea să am un moment de liniște cu Tine, dar zgomotul de afară îmi inundă urechile și mă face imună la orice urmă de odihnă. Clipesc, rar și încet. Simt cum mă cuprinde oboseala.

Aud zumzăitul mării, foșnetul vântului și bătăile inimii mele, dar nu te aud pe Tine.  Caut o oază de liniște, un loc pe care să îmi pun capul și care să îmi liniștească inima. 

Pășesc în ritm alert. Te caut cu privirea, te găsesc și încerc să îți vorbesc dar buzele îmi sunt amorțite și nu se pot mișca iar gândurile mi-au înghețat de mult.

Păsările zboară spre infinit iar eu mi-aș dori o pereche de aripi date de Tine. Mă ustură ochii și răgușesc. Mă vezi acum?

Hai să luăm o pauză, amândoi, ce zici?  

M-aș deconecta de lume și de viață. M-aș duce spre cer, mi-ar plăcea să văd stelele mai de aproape. 

5 comments:

  1. http://www.paroles.net/indila/paroles-tourner-dans-le-vide

    ReplyDelete
  2. Am incercat sa nu zic nimic...stiu ca fiecare isi cantareste durerea in felul lui.
    Dar nu lasa ca o stare negativa sa-ti inunde sufletul, dezamagirea alunga speranta, alunga iubirea, si atunci cu ce se mai intareste credinta?
    Orice ar fi, tu tb sa mergi multumind mai departe, pt ca El lucreaza zi de zi pt tine, iar rezultatul se vede in timoul Lui.
    Be brave! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred că ai înțeles greșit mesajul :D asta dacă era un mesaj...
      nu e dezamăgire, supărare, durere... e mai mult un gând nostalgic umplut cu oboseală.

      Delete