Versetul zilei

Tuesday, April 16, 2013

Când îţi doreşti ceva, te şi vezi acolo...

Astăzi o prietenă mi-a spus ceva de genul: "tu când îţi doreşti ceva te şi vezi acolo". Şi i-am răspuns că este adevărat, deoarece dacă îmi propun ceva, îmi doresc atât de mult acel lucru încât nu încetez să visez că sunt acolo, că mi se întâmplă iar asta face ca ambiţia mea să crească şi să lupt şi mai mult.

Şi ce dacă visul meu se poate nărui? 
Important este să ai puterea să crezi în el, să lupţi pentru el, să dai tot ce ai pentru a ajunge acolo unde ţi-ai propus. Iar în cazul în care eşuezi să fii mândru de tine căci ai făcut tot ce ţi-a stat în putere să faci.

Poate că acestea par gândurile unui om naiv sau prea copil care are senzaţia că totul e aşa uşor, dar lucrurile nu stau deloc aşa. Adevărul este că visele mele (cele de acum) sunt nu greu, ci foarte greu de îndeplinit pentru că ele nu depind doar de mine ci depind şi de bani, şi de multe alte lucruri de care eu nu dispun, dar nu îmi pierd speranţa pentru că ştiu că nu ajung nicăieri dacă mă dau bătută sau dacă încep să fiu negativistă, aşa că atunci când apar astfel de momente încerc să le alung printr-o rugăciune în care îi cer ajutorul lui Dumnezeu, pentru că nu sunt singură şi nici nu am de gând să-mi îndeplinesc visele singură.

Tu lupţi pentru visele tale?

8 comments:

  1. Daca n-as lupta pentru visele mele, nu stiu ce-as face !
    Cred ca as sta toata viata si-as vegeta ca o planta de apartament.

    ReplyDelete
  2. Dragă Lavi, eu m-am abonat la acest site dar nu am primit pana acum vreun articol de la tine.Nu știu unde e problema. Acum legat de vise. Eu am un caiet unde mi-am notat câteva dorințe și care aș dori să se împlinească. Cum ai spus și tu, exista piedici ca de exemplu banii care fac ca visul tău să nu se materializeze vreodată. Însă exista și o voie a lui Dumnezeu în toate acestea.Când El este de acord cu ce vrei sa faci îți vine și cu ajutorul. O zi minunata îți doresc!. Ps. Ce vis ai și ai vrea să ți se împlinească dar consideri că banii sunt problema.?

    ReplyDelete
  3. În viziunea mea dorinţele sunt ca fluturii ce ies din gogoaşă.Sunt atât de optimiste la început,şi mai că nu ar zbura cât mai sus posibil.Sunt atrase de lumina ,,unei lămpi",dar unele sfârşesc prin a li se arde aripile şi a se prăbuşi la pământ.Doar unele..

    ReplyDelete
  4. ma straduiesc sa le realizez cat pot de mult..

    ReplyDelete
  5. ce rost au realizarile daca nu visam ..mai intai

    ReplyDelete
  6. ai o mare leapsa de la mine :)) daca doresti o poti face:P

    ReplyDelete
  7. Ai o leapsa la mine pe blog :
    http://gabyzmb.blogspot.ro/2013/04/eu-sunttu-estiel-este.html :*

    ReplyDelete
  8. "Important este să ai puterea să crezi în el, să lupţi pentru el, să dai tot ce ai pentru a ajunge acolo unde ţi-ai propus. "...ai dreptate cand vrei ceva cu adevarat,imposibil sa nu reusesti.

    ReplyDelete