Versetul zilei

Thursday, April 11, 2013

Vremea...

Nu-mi place vremea de afară atunci când este mohorâtă pentru că tind să devin şi eu ca ea, dar astăzi am decis ca este timpul să pun un indicator cu cuvântul stop în faţa mea şi să decid singură ce fel de vreme vreau să fie în interiorul meu.
Prevăd mult soare, multă iubire şi multă speranţă, prevăd perseverenţă! Pentru că aceste lucruri sunt cele pe care le doresc cu adevărat lângă mine, aşa că de ce să las vremea de afară să îmi strice starea?

Poate că pe la voi este frumos afară, dar în caz că nu, nu lăsaţi acest mic obstacol să vă strice ziua!

7 comments:

  1. La mine chiar e frumos afara ;)) si in interior mult mai mult..ai perfecta dreptate cu ce zici.:)

    ReplyDelete
  2. Si eu sunt bolnava de dragoste,dar am facut atatea greseli incat cred ca eu insami sunt o greseala,n-am stiut sa las de la mine am fost atat de incapatanata si orgolioasa si fricoasa uneori iar acum am pierdut tot ce aveam mai scump si ce ma doare cel mai mult e ca l-am ranit ingrozitor...

    ReplyDelete
  3. In sufletul nostru trebuie sa fie mereu soare si caldura ^_^

    ReplyDelete
  4. Ştii,vremea e prea schimbătoare..

    ReplyDelete
  5. Foarte bine...sa ai parte te tot soarele din lume.

    ReplyDelete
  6. la mine acum chiar este soare si frumos :X:)))))deocamdata....

    ReplyDelete