Versetul zilei

Wednesday, April 3, 2013

Unde ne este pofta de viaţă?!

Parcă oamenii sunt din ce în ce mai trişti şi mai mohorâţi, de ce nu mai există cuvinte de încurajare? Peste tot se aud numai veşti rele, numai crime, bătăi etc. 
De ce oferim atât de mult timp din viaţa noastră pentru lucrurile triste şi atât de puţin timp celor care merită? 
Unde ne-a dispărut zâmbetul?
Zâmbetul acela inocent pe care îl are un copil când se joacă , zâmbetul pe care ţi-l oferă primii fulgi de nea sau prima zi de primăvară...
Unde ne este pofta de viaţă? 
Unde ne este bucuria şi speranţa?

Se întâmplă atâtea lucruri rele, sunt atâtea necazuri, dar asta nu ne dă dreptul să trăim într-un anotimp ploios, ci tocmai aceste lucruri trebuie să fie cele care să ne facă să ne dorim să zâmbim.

Sunt sătulă să aud cuvinte precum :" dacă el face aşa eu de ce nu, dacă el se comportă aşa, aşa îi fac şi eu". 
Voi chiar vreţi să fiţi nişte copiatori? 
Eu vreau să fiu pe dos, şi dacă lumea este plină de răutate şi de pesimism , aleg să fiu bună, şi să strâng speranţa cu toată puterea în braţele mele.
De ce? 
Pentru că oamenii vor fi la fel de răi indiferent dacă tu eşti bun sau rău, iar dacă alegi să fii bun trăieşti în pace şi îl ai pe Dumnezeu de partea ta, pe când dacă alegi să fii rău, te afunzi singur în noroi.

Aşa că, dă-ţi o palmă şi trezeşte-te la realitate, viaţa e aici, e frumoasă cu bune şi rele şi încă aşteaptă după tine!

7 comments:

  1. Sunt si eu de parerea asta,trebuie sa fim optimisti si sa vedem mereu partea plina a paharului))

    ReplyDelete
  2. totul este virtual acum..iti dau intalnire virtual..mananci virtual..o sa ajungem sa ne ducem la WC 3d .... o sa fac un post despre asa ceva te astept sa comentazi :))...

    deci nu mai e ce a fost candva...

    ReplyDelete
    Replies
    1. chiar as vrea sa il citesc, dar sa ma anunti cand il postezi:D

      Delete
  3. ..e risipită...o primăvară vie o poate evoca.

    ReplyDelete
  4. Si eu gandesc tot ca tine atunci cand vad atata pesimism in jur parca incearca sa ma doboare si pe mine...dar incerc sa nu-mi pierd speranta si sa trec peste tot ce se iveste.:)

    ReplyDelete
  5. Sincer, la cat am muncit in ultimele 2 luni, pofta de viata mai putina...

    ReplyDelete
  6. Lumea e trista, poate prea ingreunata de grijile personale si uneori uita sa mai zambeasca.
    Toata lumea aduce in discutie lucrurile serioase, acumulam stresaul si apoi ne intrebam de ce gandim negru?

    ReplyDelete