Versetul zilei

Monday, July 27, 2015

Oameni fățarnici

Oameni fără maniere, fără bun simț, fără inimă și fără vorbire curată. Ei se cred buni, cineva, dar în realitate sunt niște hiene gata să te calce în picioare și să rupă din tine.
Nu știu ce înseamnă aia bunătate, vor să calce în picioare pe cei mai mici și mai neajutorați decât ei.
Răutate, cuvinte porcoase și false le ies din gură. 

Scuzați-mă, dar nu vă mai pot suporta!
Nu am mai întâlnit oameni ca voi și nici nu mai vreau să mai întâlnesc.
M-am scârbit. 

Un om ar trebui să aibă întotdeauna la el cuvinte frumoase, simple, educație și maniere. Nu cer mult. Respect. Atât vreau.

Răutate, nervi, mândrie, înjurături și lipsă de minte nu am mai întâlnit până acum la cineva, dar se pare că era musai să văd așa ceva. Să stau pe lângă oameni care zbiară, se plâng și fac scandaluri fără motiv.
Mi-a fost dat să văd oameni care se iau de alții doar pentru că se cred mai buni.
Stați liniștiți, oricine poate avea avere, dar nu oricine poate fi ca voi. Voi care sunteți plini de batjocoră la adresa altora, care vă credeți mai presus de toți, stați liniștiți, că nu lucrurile astea contează aici, poate într-o zi veți învăța și voi.

M-am săturat de oameni fățarnici. Pe din față te ridică în slăvi și pe din spate te bârfesc și vorbesc împotriva ta. 
M-am săturat de oameni netrebnici. Mereu puși pe ceartă, mereu să strice, mereu să fie cum vor ei, mereu cu fițe, mereu ceva.

Scuzați-mă că vă zic: nu sunteți voi buricul pământului. Mai trăiesc și alții  pe lângă voi, mai au nevoie și alții de pâine, de liberă exprimare, de liniște și de bani.  Scuzați-mă că îndrăznesc să vă deranjez și vă spun:  nu sunteți în junglă, nu! Sunteți în civilazație, reveniți-vă!

Nu sunt dispusă să vă mai suport moravurile.
Eu nesimțirea și grosolănia nu le pot suporta.

17 comments:

  1. Buna ziua,
    Ma numesc Placinta Vlad si sunt Presedintele Asociatiei “Salveaza o inima” si vin cu rugamintea la d-voastra sa publicati pe blogul d-voastra despre Elena Petica care are 6 ani si sufera de luxatie neurologica de sold drept.
    Rugamintea mea este sa scrieti un mic articol sau sa preluati de pe https://salveazaoinima.ro/campaigns/elena-petica/ pentru a o putea ajuta la timp sa se opereze sis a aiba o viata normala. Astept cu drag un raspuns din partea d-voastra la adresa de e-mail:salveazaoinima@gmail.com

    ReplyDelete
  2. oamenii sunt de multe feluri, asa a fost mereu din pacate!

    ReplyDelete
  3. Cunosc sentimentul, oricine s-a lovit de astfel de oameni.

    ReplyDelete
  4. Cine te-a suparat? :) nu trebuie sa ii iei in seama si sa te lasi influentata, sunt multi nebuni pe net... De exemplu nu cred ca exista "luxatie neurologica"... si cei care salveaza inimi nu se ocupa de solduri...:)
    Fii tu insati si nu lua in seama mizeriilor anti-christilor care ataca blogurile crestine...
    Si eu sterg multe comentarii si le citesc cu atentie inainte sa vad cum incearca sa manipuleze sau sa minta...
    Noi suntem mai destepti si mai inteligenti ca ei...
    Fii mereu buna si calma pentru a demonstra ca esti o fiica a lui Dumnezeu si un inger pe Pamant...
    Blogul tau e frumos, tu esti frumoasa... Nu-ti fa probleme, nu merita sa te necajesti pt nimeni...
    O vara frumoasa in continuare... <3

    ReplyDelete
  5. Mai mult ca sigur ca e vorba de acelasi pshihopat antichrist care ataca blogurile crestine de ani de zile, si pe doamna poeta, si pe Marry...
    Din cate imi dau seama e un antichrist oarecum celebru care scrie si pe wikipedia si care a distrus realmente pagina despre Iisus si multe altele; care spune ca Iisus a fost mancat de caini si multe alte nebunii ce vin de-a dreptul din infern...
    Ramai calma si pe pozitii...
    Ma uraste de moarte pt ca l-am scos din sarite de multe ori si am salvat multe pagini de sminteala lui...
    Probabil a fost gelos pe comentariul pe care mi l-ai lasat...:)
    Dumnezeu te iubeste, nu te mai enerva niciodata, si nu lua in seama nebunia nimanui...

    ReplyDelete
  6. Ai mai scris acum ceva timp un articol pe aproape aceeasi tema, asa ca o sa-ti raspund si eu cam acelasi lucru pe care ti l-am spus si atunci... cred ca exagerezi si ca iti creezi asteptari prea mari / nerealiste de la cei din jurul tau...

    Realitatea e ca, marea majoritate a lucrurilor nu sunt nici albe, nici negri, iar marea majoritatea a oamenilor nu sunt nici buni, nici rai... de fapt, daca stau si ma gandesc bine, cred ca trasatura de caracter care ne caracterizeaza cel mai bine ca specie e indiferenta...

    Sincer sa fiu, am intalnit mai multi oameni care sa incerce sa faca bine, decat oameni care sa incerce sa faca rau in mod intentionat... doar ca, ambele categorii reprezinta o minoritate, iar majoritatea pur si simplu nu iti face nici bine, nu iti face nici rau, ci pur si simplu te ignora...

    Si cred ca, daca ai reusi sa intelegi acest lucru, si nu te-ai astepta ca ceilalti sa fie la fel ca tine, altceva decat ceea ce sunt de fapt, ai avea toate sansele sa fii mult mai fericita (si spun asta pentru ca, in marea majoritate a articolelor tale, se citeste o stare de nemultumire si nefericire...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu stiu ca uneori asteptarile mele sunt prea mari, dar nu cred ca e cazul acum...

      Delete
  7. Din pacate viata ne da si astfel de oameni in jur, nu ii poti ocoli intotdeauna, logica nu functioneaza cu ei. Este o incercare, ia-o ca atare si invata din ea.

    ReplyDelete
  8. Ahhh scumpica mea scumpa, e normal sa ai nervi si sa te enervezi, insa nu o sa poti schimba oamenii. Sunt atat de diferiti. Si eu vad multi oameni rai si care incerc sa te pacaleasca din toate partile, oameni care se gandesc doar la ei, oameni care traiesc cu alte valori, insa eu nu le dau mare atentie si incerc sa evit astfel de oameni. Eu te pupic si te rog sa ai grija mare de tine, copil frumos! Noapte buna, Liuba x

    ReplyDelete
  9. E foare greu cand dai "nas în nas" cu acest gen de oameni Eu ma feresc de ei cat pot, desi si la mine inevitabilul se produce! :)
    Iti doresc zile senine cu prieteni adevarati!
    hugs & kisses
    ઇઉ Ell@

    ReplyDelete
  10. stii....sigur ii lasa Dumnezeu in cale cu un scop!
    asa cred ca e la noi, pt ca de-a lungul timpului, tot raul din ei a scos tot binele din noi si din cei care ne iubesc cu adevarat! ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate va fi si la mine asa, desi mi se pare ca scoate tot raul din mine acum...

      Delete
  11. Genul respectiv de oameni este ignorat treptat și progresiv de semeni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu neaparat, pentru ca pe din fata ei sunt foarte amabli si respecuosi...trebuie sa ii observi un timp mai indelungat, sa stai zilnic pe langa ei ca sa ii vezi cu adevarat.

      Delete