Versetul zilei

Thursday, July 9, 2015

Undeva se termină...

Sursă imagine: www.picturequotes.com

Nu pot să mă opresc dar nici să continui nu pot. Am sufletul amorțit și simt că unele lucruri trebuie să se termine, le-a venit timpul. Nu am crezut că va fi așa, am sperat că vor dura veșnic dar am uitat că nici măcar trupul nu durează veșnic.
Le dau drumul. Le las. Să își vadă de cărarea lor la fel cum eu îmi văd de a mea.
Am învățat că este mai bine să pleci din viața cuiva decât să continui să rănești acea persoană și să rămâi.
Am învățat că totul se poate destrama...

Aș fi vrut să văd  doar flori și soare, să nu dau de oameni răi, care nu au bun simț, respect și iubire. Aș fi vrut să nu dau de oameni fățarnici și de oameni care nu știu să renunțe atunci când este cazul, preferă doar să îți încarce viața.
Unii pur și simplu nu știu că tu ai poveri, dureri și propriile tale povești, nu știu și nu vor să înțeleagă că ei nu sunt universul tău, că viața ta e compusă din atât de multe altele și te chinuie.
Unii nu vor să înțeleagă că uneori nu îți poți împărți timpul indiferent de cât de mult ți-ai dori tu asta, pentru că timpul te pierde pe tine câteodată.

În alergarea plină de trudă din această lume, uneori e bine să iei o pauză. Să o iei de la capăt. Să nu te mai împovărezi cu orice om.
Nu!
Viața mea, e viața mea. Dacă aș fi învățat mai devreme să selectez, să renunț, să înțeleg când locul mi se termină undeva și să nu mai acord atenție tuturor celor care nu merită poate nu aș mai fi suferit atât.

Ah...și încă ceva. Să ierți, să ierți, să ierți și să dai drumul lucrurilor, oamenilor atunci când e timpul...
Nimic nu e pentru totdeauna.
Prieteniile, iubirile, până și părinții, undeva se rup legăturile. Undeva se termină.
Ideal ar fi să realizezi că ești singur. Singur ai fost mereu. Singur vei fi.
Lumea e zgomotoasă, o auzi zilnic și ai impresia că ești înconjurat de atât de multe persoane, când de fapt doar Dumnezeu e cu tine.

8 comments:

  1. Imi place sa imi imaginez viata ca o retea de drumuri, unde fiecare avem traseul nostru, care, pentru perioade mai lungi sau mai scrute, se interesecteaza cu traseele altora... aleg sa ma bucur cat de mult pot de acele perioade, sa savurez cu nesat fiecare moment, fara insa a uita ca, mai devreme sau mai tarziu, probabil va veni o intersectie unde drumurile noastre se vor desparti... depinde de noi insa daca dupa acea rascruce vom ramane cu amintiri frumoase sau cu regrete...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da asa e...
      Desi uneori lucrurile frumoase dispar si sunt inlocuite de lucruri urate intr-o relatie, iar atunci la inceput vezi doar regretele, doare relele, poate abia mai tarziu vei putea vedea si binele.

      Delete
  2. stii...trairile tale imi aduc aminte de perioada noastra de " curatire"..A durat vreo 2 ani, in care ma simteam sufocata intro mlastina fara iesire,si cel mai rau durea dezamagirea provocata de oamenii care-mi erau aproape..Dar stii ce bine ne-a fost dupa? stiu de cine sa ma feresc, cat si unde sa investesc. Chestia asta ne-a unit si mai mult, si daca altii au facut totul sa ne pierdem, au ramas de carataa, in uitare, singuri, in viata lor intunecata.
    Dezamagirea e doar o rupere de amagire.
    O sa fie bine! Cineva are mereu grija de tine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate sunt si eu intr-o perioada din asta, ca atat de multe lucruri au venit peste mine de-a valma....
      Asa sper, ca are grija de mine, ca nu ma uita.

      Delete
  3. eu nu sunt pentru iertare, chestia asta distruge sufletul. nici pentru razbunare nu sunt. trebuie tinut minte si luat aminte. viata e compusa din astfel de evenimente.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa ierti dupa mine inseamna sa lasi libere acele rani...sa poti privi acea persoana in ochi, sa ii poti vrea binele.... asta nu inseamna ca uiti lucrurile facute..ele vor fi mereu acolo, dar nu le vei scoate la lumina.
      Si norma ca uneori dupa astel de lucruri nu mai esti la fel, si nu mai ai acea relatie cu acea persoana...dar asta face parte din procesul invatarii in viata asta.

      Delete
  4. Draga Lavinia, se pare ca ai devenit foarte inteleapta ceea ce este extraordinar deoarece intelepciunea este un semn al celor pe care Hristos ii pregateste pentru Imparatia vesnica une vor fi ei insisi imparati si... imparatese... :)
    Trebuie sa stii ca toti cei pe care Dumnezeu ii pune in viata noastra au un rost si atata vreme cat noi avem ceva de primit de la ei sau ei de la noi ei vor ramane acolo...
    Numai aceia care nu au nici ce sa dea nici ce sa primeasca nu sunt in apropierea noastra, ceilalti absolut toti au un rost...
    Pastreza-ti calmul, te-ai nascut sa invingi si inca nu neaparat in lumea asta ci in cea vesnica... de o mie de ori mai importanta...
    Deci, noi toti deja te admiram si te consideram o lumina...
    Dumnezeu te va ajuta sa devii din bulgare un Soare :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sper sa fii asa cum crezi tu...chiar sper!

      Delete