Versetul zilei

Friday, January 29, 2016

Conversație cu Dumnezeu

Sursă imagine: www.faithgateway.com

Am obosit. Am vrut atât de mult să îmi zici ce să fac, să îmi spui ce planuri ai cu mine, să îmi zici că ești aici și că lucrurile se vor schimba dar ai tăcut iarăși, ai zis vreo două cuvinte în treacăt și atât. Eu ar trebui să mă mulțumesc cu atât? Nu puteai să zici și Tu o frază mai lungă? Ți-e greu să vorbești cu mine? 
De ce nu ai răbdare? Doar știi că Eu am timpul Meu.
Timpul Tău...ba da știu, dar îmi e greu să aștept și simt că nu mai am putere ca să mai aștept. Aceeași oameni zi de zi, aceleași fețe enervante, aceleași mofturi și același drum...Nu înțelegi că vreau să schimb aerul?
Eu înțeleg ce vrei tu, dar tu înțelegi ce vreau Eu?
Încotro merge discuția asta? De ce nu îmi poți zice ceva clar, direct la subiect?
Te-am întrebat ceva, răspunde-Mi. Tu înțelegi ce vreau Eu?
Ce vrei Tu...Tu vrei să fiu mai bună, să iert mai mult. Tu vrei să fiu ceva ce nu pot să fiu.
Nu. Nu asta vreau, M-ai înțeles greșit.
Atunci ce vrei?
Vreau să Mă asculți. Tot ce îți cer e să Mă asculți.
Să Te ascult? Dar Tu taci, Tu nu zici nimic. De câte ori nu mă rog de Tine să îmi vorbești, să zici un cuvânt, ceva și ..........nu se aude nimic.
Ascultă mai cu atenție.
Ascult, nu se aude nimic.
Dar tocmai ți-am răspuns la rugăciune. Nu M-ai auzit?
Ba da, dar nu-i de ajuns. Vreau mai mult.
Ai răbdare.
Răbdare? Dar tocmai am avut răbdare. Am avut răbdare până acum și acum vrei iar răbdare? Dar câtă răbdare crezi Tu că pot să am? Știi la ce m-am gândit azi? M-am gând să renunț. Da, ai auzit bine. Vreau să renunț. Eu nu mai pot continua așa.
Nu renunța, mai așteaptă.
Să aștept? Ce să aștept?
Semnul Meu. Când îți voi zice Eu să renunți, abia atunci vei renunța.
Și am ajuns din nou de unde am plecat. Tu îmi spui să aștept, să am răbdare adică cu alte cuvinte Tu taci.
Nu ai încredere în Mine? Nu crezi că Mă pot descurca cu ce mi-ai cerut?
Ba da...
Atunci, ai răbdare, așteaptă semnul Meu!
Dar...
Doamne? 

A plecat...

4 comments:

  1. Isaia 55:8 Căci gândurile Mele nu sunt gândurile voastre, şi căile voastre nu sunt căile Mele, zice Domnul.
    55:9 Ci cât sunt de sus cerurile faţă de pământ, atât sunt de sus căile Mele faţă de căile voastre şi gândurile Mele faţă de gândurile voastre.

    Ăsta e răspunsul la toată nerăbdarea noastră :) Mereu îmi vine gândul ăsta atunci când nu mai am răbdare sau nu înțeleg de ce ”întârzie” cu soluția :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc pentru versete, sper totuși ca soluția să nu întârzie mult. :)

      Delete
  2. Nu a plecat, ci lucreaza, in timpul Lui!
    stii cat am crezut eu ca nu ma aude? 7 ani! Dar stii ce frumos a lucrat pt mine in acei ani? Nu am renuntat, am rabdat, si stii ce mare e rasplata Lui acum? :) ai rabdare, in destinul tau oranduit de El. Tu doar fii copilul Lui, zi de zi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai dreptate, trebuie să am răbdare, El face lucrurile mai bine ca oricine și ne dă mai mult decât cerem noi și face totul frumos așa cum ai zis tu, știu asta doar că uneori uit...

      Delete