Versetul zilei

Wednesday, January 13, 2016

Valoarea ta e în palmele Lui

  • Sursă imagine: pencil-paradise.deviantart.com

  •  Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică. Ioan 3:16

Câteodată simt că nu valorez nimic. Ce sunt eu? 
O mână de țărână pe care o poate ridica vântul...

Eu sunt un om ca toți ceilalți oameni. Mă supăr, mă enervez și de multe ori nu văd decât părți rele în mine. 

 Ştiu, în adevăr, că nimic bun nu locuieşte în mine, adică în firea mea pământească, pentru că, ce-i drept, am voinţa să fac binele, dar n-am puterea să-l fac.  Romani 7:18

Ne gândim că valorăm ceva, vrem să contăm în lumea aceasta, vrem să fim observați, acceptați, iubiți. Facem și una și alta și ne spunem că e bine. Avem impresia că faptele noastre valorează ceva.
Dacă îi faci bine unui om aștepți ca el să vadă fapta ta ca pe ceva bun, pentru că vrei să lași în urma ta o valoare. 

Poate ești un om care spune mereu adevărul și crezi că valoarea ta constă în acest lucru.
Poate ai anumite abilități și crezi că ești un om de succes.
Un om de valoare am putea spune judecând după vremurile pe care le trăim că e o persoană cu bani.
Un om de valoare pe de altă parte ar putea fi un om care se dăruiește pe sine pentru alții.

Dar în ce constă valoarea noastră cu adevărat? Cine te mai iubește când ești bătut de soartă, când ești insuportabil, când poate înjuri și ești morăcănos. Când le faci rău altora, când nu faci altceva decât să vezi răul din tine, ce valoare mai ai atunci?
Poate fi numit un om cu valoare cel ce minte, omoară, fură? Poate fi un om cu valoare cel ce zice de rău de alții? 
Da, poate.

Valorea noastră nu constă în faptele noastre, valoarea noastră nu este dată de lumea în care trăim. Nimeni nu poată să îți spună că tu nu ai valoare, și chiar dacă ți-ar spune-o cineva, ar minți, pentru că valoarea ta este în palmele Lui.

A dat totul. Totul, pentru noi. A părăsit slava cerească ca să fie un om disprețuit, un om sărac pe pământ. Oamenii și-au bătut joc, L-au răstignit, dar El a rămas. A murit pentru tine, pentru mine, cuiele i-au străpuns palmele ca astăzi noi să putem spune că avem valoare în Isus.

1 comment:

  1. Eu mereu spun: inainte de a-i iubi pe ceilalti ca pe noi insine, e musai sa ne iubim pe noi insine.

    ReplyDelete