Versetul zilei

Tuesday, January 26, 2016

Provocare - Liebster Blog Award


Acum ceva timp în urmă am primit o micuță provocare însoțită de un premiu de la Gabriela și spre rușinea mea am uitat să o fac. ( Îmi cer multe scuze :D Am să răspund acum la întrebări.)

Provocarea are umătoarele reguli:
-mulţumeşte persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul către blogul ei în postare; 
-răspunde la toate întrebările primite; 
-nominalizează 11 bloggeri care au sub 500 de followers; 
-formuleaza 11 întrebări pentru cei nominalizaţi de tine; 
-nu poţi nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine; 
-trimite-le nominalizaţilor un link la postarea în care i-ai numit, pentru a-i informa.



 1.Vă simțiți influențați de vreme? În ce fel?
Da. De cele mai multe ori când afară plouă mă cuprinde nostalgia și îmi vin în gând amintiri din trecut... 
Când afară e soare, mai ales pe timp de vară văd viața mai plină de oportunități și mă bucur mai mult.

2. Ce alegi? Exprimarea scrisă sau cea orală? De ce?
Exprimarea scrisă cu siguranță. Pentru că sunt doar eu cu gândurile mele și mă pot concentra mai bine la ceea ce am de zis și pe de altă parte simt că am mai multă libertate în exprimarea prin scris.

3. În ce măsură ești de acord cu faptul că timpul vindecă răni atât fizice cât și sufletești?
Credeam cândva că această afirmație este adevărată acum însă aș spune că timpul doar cicatrizează și ascunde dar nu vindecă și sunt răni care nu se pot vindeca indiferent de cât de mult timp s-a așternut peste ele.

4. Ce importanță are scrisul pentru tine?
Sincer, nu știu exact dar la momentul actual nu m-aș putea lipsi de scris. Eu respir prin scris. Scriu pe blogul acesta, scriu în jurnalul meu personal, scriu pe calculator pentru mine, scriu...întruna.

5. Ce te-a determinat să îți faci un blog?
Am văzut blogul unui amic și mi-a plăcut atât de mult încât am vrut și eu unul.

6. Te simți important și fericit alături de prietenii tăi? Ții la ei?
În viața mea de acum cuvântul prieten e pus cumva la încercare așa că nu prea pot să răspund la această întrebare.

7. Când a fost ultima dată când ai plâns? Dar când ai râs?
Azi am plâns ultima oară și tot azi am și râs...

8. Când cineva te complimentează ce reacție ai de cele mai multe ori? De ce?
Zâmbesc. Pentru că un sentiment de bucurie mă cuprinde.

9. Care e melodia ta de suflet?
Melodia mea de suflet...Vama Veche - Epilog

10. Ce/cine te înveselește când ești trist?
Jumătatea mea, ceva foarte amuzant...

11. Unde ți-ai dori să fii acum?
Undeva unde să fiu înconjurată de liniște...


Întrebări pentru cei pe care îi voi nominaliza eu dar și pentru oricine dorește să preia provocarea:

1. Ce simți în acest moment?
2. Dacă ar trebui să renunți la amintirile tale și ți s-ar da voie să rămâi doar cu una, care ar fi aceea?
3.Citești cărți?
4.De ce ai ales acest nume pentru blogul tău, ce se ascunde de fapt în spatele lui?
5.Ce te inspiră să scrii pe blog?
6. Ai simțit vreodată că ceea ce faci nu este de ajuns?
7.Dacă ar fi să poți schimba ceva, orice, la viața ta de acum, ai face-o?
8. Există vreo melodie care te pune pe gânduri ?
9. Care a fost cea mai frumoasă experiență a ta din anul 2015?
10. Poți spune că ești fericit în momentul acesta?
11. Când te-ai îndrăgostit pentru prima oară?

Și oamenii la care m-am gândit sunt: 


Îmi cer scuze dacă nu vă place să fiți nominalizați la astfel de chestii dar adevărul e că nu prea știu multă lume pe aici întrucât în ultima vreme nu am intrat decât să scriu și atât, așadar dacă nu vreți să acceptați provocarea este ok :)

Mulțumesc frumos, Gabriela pentru provocare, mi-a plăcut să răspund la întrebări!

13 comments:

  1. Promit să răspund la întrebări în zilele următoare. Mulțumesc frumos că te-ai gândit și la mine :P Ce nu mi-a plăcut e că ai plâns azi. :P Ochii sus spre cer și ai să vezi că nu ai de ce să plângi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt curioasa de raspunsuri ;) Acum zambesc deci trebuie sa fie de bine.

      Delete
  2. Multumesc de nominalizare ;) cum scap de febra o sa incerc sa o fac ;)

    ReplyDelete
  3. Lavinia, multumesc de nominalizare. Nu promit ca o sa raspund la intrebari, insa o sa incerc :)

    Iti doresc sa ai liniste mereu si sa fii fericita! Pupici, Liuba x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bine, cum reusesti tu, multumesc si eu iti doresc la fel:*:*

      Delete
  4. Ai dreptate, timpul nu vindeca ranile, doar le cicatrizeaza..

    ReplyDelete
  5. Multumesc pentru nominalizare. Am facut si eu provocarea asta acum ceva timp aici
    http://nymphtamine.blogspot.co.uk/2015/08/premiul-liebster-legaturi-intre-bloggeri.html

    ReplyDelete