Versetul zilei

Sunday, February 20, 2011

Inexistenta...

Se pierde amintirea, se rupe din trecut si aterizeaza in prezent.Tot ce am acum e sentimentul de iubire impletit cu cel de vinovatie, ma sting, ma pierd si nu mai stiu unde sunt.E bezna, nici o lumina pe carerea mea nu-i si ma chinui sa gasesc drumul spre nemurire, dar sunt un vesnic muritor , din tarana am fost facuta, acolo ma voi intoarce.Poate ca au ramas multe vise neterminate, multe cuvinte nespuse, multe sentimente ignorate, dar acum e prea tarziu...

M-a durut indiferenta lui, si nepasarea ei, m-au durut cuvintele goale ce le-am auzit mereu, dar acum nu ma mai doare, acum plec spre nicaeri.
Nu-mi ramane decat sa multumesc tuturor celor care m-au sustinut si m-au facut sa zambesc, uneori printre lacrimi. Acum,prezentul si trecutul se vor uni, pentru ca am ajuns in acelasi punct din care am plecat, eram un nimeni, am redevenit unul.
Cuvintele nu pot descrie ceea ce simt, si mai apoi la ce bun sa le asez pe hartie?Ca o pagina goala, inexistenta e viata mea, un roman gol, nescris.Am vrut sa scriu in el doar fapte bune dar se pare ca stiloul meu nu vrea sa accepte asa ceva, asa ca am sa il inchei aici.

15 comments:

  1. nu esti deloc o persoana obijnuita...esti prea speciala doar prin modul de gandire...poop roz

    ReplyDelete
  2. Un nimeni, poate ai fost, dar acum cu siguranță nu ai cum să fii! Să știi că îl mâniezi pe Dumnezeu cu vorbe de-astea! Încearcă să gândești mai pozitiv și ai să vezi cum se schimbă lucrurile...
    Ps. La mine a mers! :)

    ReplyDelete
  3. Amintirea ramane,zile bune ,zile rele ,toate s-au dus ca un nor...ce ai facut vei avea..e alegerea ta..bun sau rau cum vei fi,tu vei plati!

    ReplyDelete
  4. "Cuvintele nu pot descrie ceea ce simt".. asa ma simt si eu.

    ReplyDelete
  5. bine deci trebuie sa vb... te prind eu pe mess!:D:D:D de data asta vreau sa iti dau ceva care pe mine ma ajutat mult:d sa stii ca tu nu esti un nimeni poate cei din jurul tau sunt rai si te fac sa crezi asta dar tu nu esti deloc un nimeni!tu insemni mai mult decat poti intelege pentru ca Dumnezeu vede si judeca si va venii o zi in care va face dreptate in privinta ta si iti va spune cat de mult insemni pentru tupentru El. nu iti pierde credinta ca Domnul e in control uita te la Iov apoi incearca sa te gandesti la cat de mult inseamni tu pentru El si iarta-te pe tine pentru ca Isus a facut-o deja, a platit pretul!Domnul sa te intareasca si nu uita ca nu tu esti un nimeni!un nimeni e cel ce nu-l cunoaste pe Dumnezeu cel ce face raul cel ce e indiferent si arogant acela e un nimeni pentru ca nu are nici o nadejde in Domnul si isi pierde viata! tu nu esti un nimeni pentru ca tu il cunosti pe Dumnezeu iar asta e cel mai important fie ca tu vrei sau nu sa intelegi! El e totul! Domnul cu tine

    ReplyDelete
  6. nu fi trista ...ai sa patesti ca mine :)

    ReplyDelete
  7. pai tine de prea mult timp si nu e bine ...

    ReplyDelete
  8. Fericirea asteapta: pe cei ce plang... pe cei ce sufera... pe cei ce cauta... pe cei ce incearca... Pt ca numai aceste persoane pot aprecia acele intamplari care au lasat un semn in viata lor.( ma bucur cand va vad triste(i) :)))

    ReplyDelete
  9. De ce sa il inchei aici? Nimeni nu e perfect incat sa faca doar fapte bune. Noi din greselile altora invatam...
    E alegerea ta oricum

    ReplyDelete
  10. In cartea vietii tale trebuie sa scri mai mult decat fapte bune ,totul ,tu, fiinta ta ,daca toata viata vei cauta sa te regasesti doar in bunatate ,puritate iti vei pierde propria ta personalitate .O sa gasesti un bec candva pentru a lunina besna sunt convinsa ,am observat din postarile tale ca esti mai puternica ,iar un simplu esec nu trebuie sa te stinga sa te faca sa te pierzi . Scri frumos .

    ReplyDelete
  11. buna,imi place foarte mult cum scrii..:)

    ReplyDelete
  12. foarte frumoasa si interesanta postarea.:)

    ReplyDelete