Versetul zilei

Monday, February 21, 2011

In lumea mea e primavara !

Si de ce sa nu zambesc astazi daca am puterea sa o fac? Si de ce sa nu las iubirea sa-mi patrunda in inima, si fericirea sa-mi bata la geam? De ajuns cu atata durerere amara ca pastila, de ajuns! La fel ca porumbeii din inaltul cerului imi voi deschide si eu aripile si voi pleca spre lumea viselor mele.
Te am, te visez, esti langa mine, imi zambesti, ma saruti si ma prinzi de mana, iar apoi pasesti alaturi de mine...
Si ce daca e doar un vis din care ma voi trezi curand, eu vreau sa te pastrez o vesnicie!
Se aud clape de pian, si impreuna cu iubitul meu, cant Doamne pentru Tine, pentru ca m-ai binecuvantat si astazi cu sanatate, mi-ai dat putere si iubire.Sunt in lumea mea magica acum, nu ma deranja, dar daca totusi vrei sa imi daruiesti inca un zambet, sau poate o imbratisare, daca totusi vrei sa imi spui cuvinte ce fac durerea sa dispara, te primesc si pe tine...
E iarna afara, simt gerul pana si in casa, fereastra inghetata, plina de turturi pare ca ma priveste invidioasa, pentru ca in lumea e primavara.Nu, nu e lume ireala, e lumea sufletului meu, a viselor si a iubirii, e lumea unde toti traiesc in armonie, vrei sa vii si tu?

16 comments:

  1. Şi eu vreau să vin Lavi, şi eu am nevoie de primăvară în sufletul meu, voi veni cu dragă inimă, în speranţa că-mi vei dărui şi mie un pic de culoare... :-)

    ReplyDelete
  2. imi place culoarea ta azi ..vin si eu ma primesti ?

    ReplyDelete
  3. cu siguranta va primesc pe amandoua >:D<

    ReplyDelete
  4. Vin si eu ! Astept cu nerabdare primavara si cred ca impreuna o putem gasi mai repede ! Mergem ?

    ReplyDelete
  5. mergem cony!:) numai de ar veni odata!

    ReplyDelete
  6. Randurile astea emana mult, prea mult optimism. E primavara in sufletul tau si am simtit si eu asta.
    Trebuie sa spun ca imi place ce am citit si imi place si infatisarea blogului tau. Se canta pe-aici si e multa veselie.:)

    ReplyDelete
  7. super...:d nu stiu cum a ajuns asa de repede primavara la tine dar vreau sa vin si eu cu siguranta acolo...:D:)

    ReplyDelete
  8. Singur ca vreau sa vin si eu intr-o lume a armoniei si a visurilor ,dar doar daca in ea contribuim toti cu visele si gandurile noastre ,dar doar cei cu intentii pure si frumoase.

    ReplyDelete
  9. da, ana te primesc, :)
    oricine e bine venit :)

    ReplyDelete
  10. frumoase postari, si totusi pentru a intra in lumea aceasta armonioasa este nevoie sa iubesti. Iubirea le echilibreaza pe toate. Este timp pentru orce!

    ReplyDelete