Versetul zilei

Monday, March 7, 2011

Zambete, iubire si ciocolata!

Nu am nimic de zis, dar daca totusi au trecut zilele din calendar asa de repede m-am gandit ca  anul acesta de 8 Martie sa va daruiesc cate o patratica din ciocolata mea.Deci am sa incep cu patratica de ciocolata ce contine iubirea si am sa continui prin a v-o darui pe cea ce contine un zambet triumfator si minunat, si ca sa nu uitam de sinceritate si de multumire am sa va daruiesc urmatoarea patratica ce le contine pe ambele...

Hmm mai am multe bucatele de ciocolata si as putea sa le pastrez doar pentru mine insa vreau sa va mai daruiesc si acea bucatica ce reprezinta sufletul... si sa va intreb cui a-ti vrea sa o daruiti? Eu am ales sa ii daruiesc lui Dumnezeu sufletul si intreaga mea viata pentru ca altfel nu stiu cum as putea sa ii multumesc pentru tot ce a facut pentru mine...Deci astazi va pun si voua intrebarea: cui ati vrea sa daruiti aceasta ultima patratica de ciocolata, cea mai importanta dintre toate?
Un 8 Martie fericit!

12 comments:

  1. Lavinia un gand din nou delicat!Frumoasa intrebare si de gandit totodata!
    Si tie un 8 Martie frumos!

    ReplyDelete
  2. eu sincer ma simt mult mai bine de 1 iunie :))

    ReplyDelete
  3. Sa ai un 8Martie plin de frumusete si mult binecuvantat draga mea Lavi!

    ReplyDelete
  4. Nu stiu cui sa daruiesc acea bucatie,cred ca jumate am sa o pastrez pentru mine si jumate am sa o dau Lui Dumnezeu pentru ca altcine nu cred ca merita acea bucatie.Un 8 Martie cat mai frumos>:D<

    ReplyDelete
  5. Multumesc Lavi, si eu iti doresc tie un 8 Martie fericit!

    ReplyDelete
  6. Scumpa ai un martisor :x la mine pe blog ;;) nu se compara cu tine...dar e din inima :x

    ReplyDelete
  7. sa ai un 8 Martie fericit >:d<

    ReplyDelete
  8. Sa fi fericita in fiecare zi nu doar de 8 Martie . Multa sanatate si tot ce iti doresti !

    ReplyDelete
  9. La multi ani! O primavara pe bratele lui Iisus sa ai! :)

    ReplyDelete
  10. desigur ca Lui Dumnezeu vreau si eu sa-i dau ultima bucatica de ciocolata:d foarte frumos cum ai punctat totul:d:x Domnul sa ne ajute sa intelegem aceste cuvinte sa-I daruim lui totul in fiecare zi, asta e cel mai important! Domnul sa te binecuvinteze si un 8 martie plin de bucurie cu Domnul sa ai....e cu intarziere, dar iti doresc si maine o zi plina de bucurie cu Isus:D:D:d

    ReplyDelete