Versetul zilei

Monday, March 14, 2011

Titlu?

Cred ca v-ati cam saturat de schimbarile mele referitoare la blog-uri, sincera sa fiu si eu m-am cam saturat.Am fost mai nehotarata in ultima vreme si nici macar nu stiu de ce.Dar m-am gandit ca daca am putut pastra timp de un acest blog si am putut scrie pe el in fiecare zi de ce nu as putea sa o fac si de acum in colo?Am inceput sa fac ceva frumos aici, ceva ce a avut si urmari pozitive.

Ba mai mult decat atat acest blog mi-a schimbat viata in bine si m-a facut sa intalnesc persoane minunate, asa ca ma gandesc sa il pastrez.Sa aiba cat mai multi ani si sper ca de fiecare data sa imi faca placere sa va revad atat pe voi, cititorii mei si parerile voastre, cat si postarile mele, sentimentele si gandurile ciudate de uneori. 
Ma regasesc in tot ceea ce scriu pentru ca atunci cand scriu las aici o parte din amprenta mea, si v-o redau si voua.Nu am facut acest blog doar de dragul de a scrie sau de a aseza niste cuvinte pe  o pagina alba ci pentru ca sa puteti invata si voi ceva .Ceva ce pote aveti nevoie, ceva ce poate va intereseaza.Avem nevoie de incurajare, unii de la altii iar pe Un bulgare de lumina va exista mereu cate un cuvant de incurajare pentru fiecare , pentru ca pe acest blog este prezent si Dumnezeu, iar El nu uita pe nimeni, pentru ca ne iubeste pe fiecare la fel de mult...

17 comments:

  1. mie sincer imi place tema asta la blog geniala :Dbv

    ReplyDelete
  2. Este foarte frumos blogul si in afara de numele sau are si o lumina aparte .ai ales o tema placuta.

    ReplyDelete
  3. Lavina,uneroi asa suntem noi,mai nehotarati.Eu din postarile tale am invatam multe si pentru asta tin sa iti multumesc.Sunt sigura ca oriunde ai scrie o sa ai multi cititori si prietenii care ti-au fost alaturi aici o sa fie cu tine si in alta parte.

    Te imbratisez cu mare drag>:D< :*

    ReplyDelete
  4. Am ramas nedumerit si trist cand am vazut ca ai sters blogurile. E atat de bine sa vad ca ai revenit asupra deciziei.

    "atat si postarile mele, sentimentele si gandurile ciudate de uneori"

    Nu ai sentimente sau ganduri ciudate. Nu demult vorbeam cu Simona ca omul in sine e ciudat si trecem prin diferite stari cu totii, asa ca nu ai nimic neobisnuit.
    Acest blog a fost foarte folositor, sa stii. Au fost momente cand efectiv mi-a vorbit personal in momentele grele. De ce ai fi renuntat. Pierdeam toti, dar pierdeai si tu.
    Ma bucur ca te-ai gandit foarte intelept si ai ales cea mai frumoasa si buna decizie.
    Fii binecuvantata.
    E foarte placut aspectul

    ReplyDelete
  5. Chiar daca esti nehotarata la final ajungi la ceea ce crezi ca este mai bine pentru tine,iar daca continuarea acestui blog iti face bine si pentru noi,cititorii tai, e acelasi lucru. >:D<

    ReplyDelete
  6. Astazi ma aflam la liceu,eram in timpul orei de Programare Web si terminandu-mi treaba am zis sa imi mangai sufletul citind de pe blogul tau.Am fost surprinsa cand am vazut ca blogul nu mai aparea...Ma bucur ca ai revenit asupra deciziei tale:d Pentru mine blogul tau nu e doar un simplu blog,ci mult mai mult...>:d<:-*

    ReplyDelete
  7. Ce bine ca ai revenit! Chiar nu stiam ce se intampla cu blogurile tale, deci te-ai stabilit pe acesta:) Imi place si titlul, sa fii un “bulgaras” in continuare si sa ne luminezi cu lumina care a fost aprinsa in candela ta! Domnul sa te binecuvanteze mereu!

    ReplyDelete
  8. Bine ai revenit.!

    Blogul e superb,nu are nevoie de nimic,doar de cuvintele tale care au fost si vor fi in continuare cele care ne lumineaza.

    ReplyDelete
  9. Amin foarte frumos. Domnul sa te binecuvinteze

    ReplyDelete
  10. @CT multumesc :)
    @ღdreamღ nu ai pentru ce sa imi multumesti, e placerea mea sa aud ca cineva are nevoie de cuvintele mele macar o data:)
    @nana arpi >:D< e mereu o placere sa te vad pe la mine.Si ma bucur ca Tata ti-a vorbit prin cuvintele mele.
    @Mallynna cuvintele tale m-au ajutat mult si iti multumesc>:D<
    @Seninle olmak istiyorum. multumesc pentru aceste cuvinte :)
    @SunShine imi pare rau, nu-mi dau seama uneori ca pt voi valoreaza, si ma bucur ca iti face placere sa ma citesti..si pt ceilalti ma bucur:)
    @Symona incepand de azi vreau sa devin ca un felinar ce lumineaza in intuneric si sa ii fa c pe plac lui Dumnezeu.:X
    @Anna si Adda multumesc >:D<

    ReplyDelete
  11. nu conteaza pe care blog o sa scrii, eu intotdeauna o sa te citesc cu cea mai mare placere ;*

    ReplyDelete
  12. M-ai speriat aseara cand am vazut blogul inchis!:))
    Sa nu-mi mai dai palpitatii dinastea la inima:-w!
    Continua sa scri,fie si un singur cuvant,dar scrie!>:D<

    ReplyDelete
  13. multumesc bianca:)
    alissu, palpitatii la inima?:))
    ma faci sa rad:)))

    ReplyDelete
  14. Îmi pare bine că te-ai întors pe blogul ăsta... m-am obişnuit cu el... şi-n plus, are o părticică din noi toţi! >:D<

    ReplyDelete
  15. Nu ne-am saturat de schimbari ,niciodata nu ar trebui sa ne saturam de ele ,schimbarile sunt mereu bine venite.Cat despre " Dumnezeu ne iubeste" nu voi comenta ,fiecare crede ce doreste ,dar acest Dumnezeu este exact asa cum credem noi ca este ,puterea mintii e foarte importanta si puternica ,ea ne convinge de existenta sau nu a Lui.

    ReplyDelete