Versetul zilei

Tuesday, March 29, 2011

Tatal meu conduce lumea!

Am avut ocazia intr-o seara sa citesc statusul unui prieten care spunea cam asa:
" Ai grija cum te comporti, Tatal meu conduce lumea!" , desi mi-am dat seama ca statusul sau se referea la Dumnezeu am ramas surprinsa de acele cuvinte care mi-au ramas intiparite in minte.
Astazi m-am chinuit mult cu anumite lucruri ce ma chinuie practic in fiecare zi si majoritatea dintre ele sunt legate de viitor, si chiar de ziua de maine.Dar Dumnzeu mi-a aratat inca odata cat este de mare bunatatea Lui si ca de fapt eu sunt cea care ma tot departez de El si nu El de mine.Si venind spre casa si gandindu-ma la acele lucruri mi-au rasunat deodata in gand acele cuvinte: "Ai grija cum te comporti ,Tatal meu conduce lumea!" si dintr-o data mi-am dat seama ca Tatal meu conduce lumea si are totul in stapanirea Sa.Mi-am dat seama ca El are deja pregatit un viitor pentru mine, ca El are deja pregatita o facultate pentru mine , o familie, o casa...Tatal meu are si banii necesari, Tatal meu are si lanterna necesara pentru a-mi putea calauzi pasii...Mi-am dat seama atunci ca m-am departatat atat de mult de Dumnezeu incat am uitat ca de la El am totul inclusiv viata;ca datorita Lui ma pot ridica in fiecare dimineata din patul meu.Tatal meu si tatal tau conduce lumea de cine sa ne temem? Astazi iti spun, pentru ca aceasta voce sa iti rasune si tie in gand:"Tatal tau conduce lumea!"

20 comments:

  1. avem un Tata minunat si nu trebuie sa ne temem de nimic, "EL ne invata ce este de folos si ne caluzeste pe calea pe care trebuie sa mergem"

    foarte frumos postul :)

    ReplyDelete
  2. Ma pregatesc pentru job ... astazi ma asteapta o zi foarte grea.
    Articolul tau ... ma rog la Dumnezeu sa ma ghideze in ziua de astazi.
    Multumesc!

    ReplyDelete
  3. Da,avem un tata minunat care e mereu linga noi.Nu traba sa ne temem de nimic.Eu am experimentat in familia mea puterea Lui,slavit sa fie El ptr tot ce a facut si cum a lucrat in viata mea si a fetitei mele.Lavinia cand ai timp intra pe blogul meu si citeste marturia cum Dumnezeu a lucrat cu fetita mea.Adevarat Tatal meu conduce lumea!

    ReplyDelete
  4. Foarte frumos ai descris si foarte adevarat!

    ReplyDelete
  5. Adevarat ce ai zis Lavinia,El are pregatit pentru toti cate ceva si pus deoparte.

    TATAL NOSTRU CONDUCE LUMEA!
    >:d<

    ReplyDelete
  6. foarte frumos ai scris Lavinia mi-a placut cel mai mult partea in care ai scris ca El are deja pregatit o facultate pentru tine:)

    ReplyDelete
  7. foarte frumos!:d sti si eu ma gandeam la viitor intr-o zi de criza si apoi am scris o incurajare pe care am pus-o pe pagina meditatii deci daca vrei mai dai pe acolo cateodata:d:d eu sunt plecata la un centru de recuperare mai am de stat 2 saptamani:d maine am sa scriu si eu pe blog:d

    ReplyDelete
  8. Oare cainta noastra va folosi la ceva?
    Daca intreg pamantul parca e Sodoma si Gomora!

    ReplyDelete
  9. trebuie sa-L iubim pe Tatal nostru! pentru ca asa si El ne va iubi pe noi

    ReplyDelete
  10. Superb si divin, un text pretios ca un capitol de evanghelie.
    Ai surprins aici esenta teologiei.
    Tatal este totul, de la El pleaca Totul si la El se intoarce. Nimic nu este asemenea Tatalui si nimic nu poate sa stea langa El dar El poate sa stea in cei care il iubesc daruindu-le astfel Viata si din divinitatea Lui.
    Glorie Tatalui ceresc, binecuvantat sa fie numele Lui in eternitate!

    ReplyDelete
  11. Cred ca s-a cam spus totul dar Ingerul tau si Iulia au reusit sa puna accent pe post si i-au dat o alta nuanta,de altfel toate sunt frumoase si fiecare si-a spus replica.
    Lavinia,ti-am mai spus ca pe zi ce trece ma uimesti cu ceea ce scrii...Nu dispera si continua ceea ce ai inceput!

    ReplyDelete
  12. de ceva vreme incaoce altcineva imi conduce mie lumea.

    ReplyDelete
  13. :)) voua va place cum arata lumea? daca ar conduce-o EL cu siguranta ar fi mai frumoasa si fara lipsuri si fara moarte :) deci lumea voi ve-o faceti dragilor :P El facea minuni si hranea mii de oameni doar cu cativa pesti si cateva paini. Noi facem asta? Nu. Desi Isus ne spune ca putem face lucruri mai mari decat cele facute de El.
    Sfatul meu e sa nu mai asteptati sa fiti ajutati ci sa realizati ca voi schimbati lumea nu altcineva . ma puteti critica nu ma voi supara :) eu ascult si parerile altora si daca simt in suflet ca sunt bune le memorez . Comentariu asta nu e pentru scumpa :D de Lavinia ca ea e orgolioasa; si-a ales un drum si-l urmeaza cu strictete desii poate nu e cel mai scurt :X

    ReplyDelete
  14. vasi ca tot esti tu asa de optimist si voios in toate de ce nu incepi prin a te schimba pe tine ca tot te luazi cu toate?

    ReplyDelete
  15. nu e vina mea ca ceea ce imi zici tu mi se par aberatii, nu mi-am ales un drum strict dar orice ar fi il voi urma pe El orice mi-ai zice tu, pt ca El singur mi-a daovedit ca se merita sa cred in El. oamenii zic multe, El zice adevarul pt ca El este adevarul.

    ReplyDelete
  16. Lavinia, fizica a dovedit ca cea mai mica particula care creeaza totul asculta de gandurile noastre .. oare nu inseamna ca suntem cu adevarat creatorii propriei realitati? raiul pe care ni-l dorim exista trebuie doar sa gasim frecventa acelui univers (exact ca un post de radio sau tv) nu poti spune ca ce spun eu nu e adevarat cat timp nu ai dovezi ca ce spui tu e adevarat :) (Aceste scripturi au fost transcrise si traduse de a lungul timpurilor, de mai multe ori, au fost cenzurate si modificate, pana ce a luat forma Noului Testament de astazi.) ACEA CARTE A FOST UTILA CA NU NE-A LASAT SA NE DISTRUGEM :) DAR ACUM AR FI CAZUL SA MARIM ORIZONTUL CUNOASTERII . iar Lavi la prima intrebare ... as putea spune ca-ti scriu din rai acuma :))

    ReplyDelete
  17. esti prea departe de adevar, si o sa iti para rau intr-o zi, tu nu ai cum sa ajungi in rai de unul singur. doar Dumnezeu iti poate salva sufletul pentru asta a murit Isus. Mii de crestini cred in El si in tot ce biblia spune si tu vii dintr-o data si imi spui ca fizica a dovedit ca noi suinguri creem propriile realitati? de pe ce lumea vii? esti orb spiritual..tot ce biblia ne zice in noul testament se implineste chiar acum in zilele noastre dar ar trebui sa citesti ca sa stii asta si sa lasi fizica, pt ca creiatorul acestei lumi este Dumnezeu suveran si doar El poate conduce totul nu noi niste maini de tarana. ca asta suntem o mana de tarana dar unii sunt prea ingamfati ca sa realizeze ca fara Dumnezeu nu sunt nimic. nici macar inimia nu iti bate fara porunca Lui. imi cer scuze pentru cei care imi citesc blog-ul si ma striu drept o fire calma, dar chiar ma scoate din minti...

    ReplyDelete
  18. Fara Dumnezeu nu putem face nimic,nici un fir de par nu ne cade fara stirea lui.
    Avem un DUMNEZEU asa de mare care merita toata cinstea ,slava si gloria in veci amin.
    Lavinia Dumnezeu sa te intareasca sa mergi inainte ,priveste in sus de unde iti vine sprijinul si ajutorul.

    ReplyDelete