Versetul zilei

Monday, March 21, 2011

Reteta sperantei!

2 pliculete de iubire, un pliculet de cuvinte sincere,  o picatura de credinta aromata, 2 stropi de nadejde, un pliculet de bucurie.



Mod de preparare:
Varsati toate aceste ingrediente intr-un vas, le amestecati bine timp de cateva minute, si apoi speranta  nu va intarzia sa apara in viata voastra.Deoarece ca sa mentii speranta in inima ta nu este nevoie decat de putina credinta impletita cu iubire, putina nadejde impletita cu bucurie si de cateva cuvinte  sincere.

15 comments:

  1. cred ca e delicioasa reteta asta :D :)

    ReplyDelete
  2. hmmm,oare ce gust va avea prajiturica asta?

    ReplyDelete
  3. Imi placeee!
    Exact despre ce vorbeam noi ieri:-? ?:))
    Mi-e incepe sa`mi iasa!:D

    ReplyDelete
  4. Ei, daca n-ar fi speranta...
    Trebuie sa dai la cat mai multe persoane reteta!

    ReplyDelete
  5. Speranta, cere rabdare, incredere, lupta. Cel care spera, nu renunta.
    Iubirea e un sărut furat, un zâmbet inocent, o îmbrăţişare pătimaşă... şi un suflet smuls din piept...

    ReplyDelete
  6. si de unde iubire?se poate lua de carrefour?

    ReplyDelete
  7. Credinta, nadejdea, dragostea, plus sinceritatea si bucuria...da, par a fi de neatins, dar sunt asa de aproape.
    P.S. Trebuie sa ma apuc sa le gatesc ;)

    ReplyDelete
  8. He he he..o sa incerc si eu aceasta reteta,cu siguranta o sa iasa ceva bun.Mersi de sfat:) >:D<

    ReplyDelete
  9. foarte frumos... sa nu uiti ca doar cu Cuvantul lui Dumnezeu te poti ridica! Nu-ti pierde speranta, cel rau vrea sa-ti ridice tot felul de indoieli dar nu-l asculta confrunta-l prin Cuvant! Domnul sa te intareasca

    ReplyDelete
  10. Vezi tu...mai tii minte ce am discutat noi ieri...tocmai la asta m-am referit.fb reteta.si sper sa o pui si tu in aplicare...Doamne ajuta!

    ReplyDelete
  11. >:D< sa o incercati atunci>:D<
    tibi iubirea este chiar in tine!:)

    ReplyDelete