Versetul zilei

Wednesday, March 23, 2011

Intalnire cu un greieras!

Azi am vorbit cu-n greieras
Si cat era el de gingas,
Mi-a zis incet incet la urechiusa
Ca Dumnezeu imi va deschide o usa,
Sa pot mai sus, mai sus sa zbor,
In aceea tara lipsita de orice dor,
Apoi m-a dus pe o poteca-ngusta,
Si a inceput el ca sa-mi povesteasca,
De minunea cea cereasca,
Cum pe nori El va veni, 
Si pe toti ne va rapi...
De intalnesti si tu greierasul,
Iubite cititor,
Roaga-l din partea mea, sa-ti spuna despre
Mantuitor!

11 comments:

  1. Cred ca un greieras azi am vazut,
    Dar ce sa-i zic nu am stiut.
    Acum c-am citit poiezioara ta,
    Data viitoare stiu ce-l voi ruga.

    Foarte frumoas ai scris.Felicitari! >:D<

    ReplyDelete
  2. Aaaaa!:X
    Cat de frumos...8->
    Imi place ba asta mica!
    Te iubeste mamica!:)):*

    ReplyDelete
  3. Apropo, am avut astazi un client (greieras) la job si acel client (greieras) mi-a zis ca Dumnezeu la indrumat la mine la job ca sa-mi vorbeasca. Crezi ca Dumnezeu vrea sa-mi deschida o usa? :D

    ReplyDelete
  4. Da Lavinia,imi place tare mult.
    Domnul sa te binecuvinteze!
    si eu iti multumesc ptr vizita:)

    ReplyDelete
  5. Si eu iti multumesc pentru vizita>:D<

    ReplyDelete
  6. e foarte frumoasa poezia :) e superba

    ReplyDelete