Versetul zilei

Tuesday, March 15, 2011

Intrebari si atat...

Nu am nici cea mai mica dorinta de a scrie insa ceva imi spune ca trebuie sa o fac, ca trebuie sa va dau si voua o parte din ideile mele, deci va rog, intindeti-va mainile si prinde-ti cate una, sau cate doua caci pentru voi le asez pe hartie...
M-am gandit astazi ca viata aceasta nu ne este data la intamplare, m-am gandit ca nu degeaba unii oameni au mai putin si altii mai mult.M-am gandit astazi ca de prea multe ori uitam sa valorificam ceea ce avem gandindu-ne la ceea ce nu avem.
Ne facem prea multe griji, uneori chiar din lucruri inutile, asteptam de multe ori sa primim ceva fara sa daruim, uitam cum este sa iubesti cu adevarat, uitam de unde am plecat si unde am ajuns...Si totusi cine suntem noi, de se indura in fiecare zi Dumnezeu de nevoile noastre? Cine suntem noi de ne conduce mereu pasii ? 
Cine suntem noi de ii porunceste inimii noastre sa continuie sa bata si astazi, poate chiar si maine? Avem noi vreun merit inaintea Lui?De ce oare aspiram mereu la mai mult si nu ne multumim cu ceea ce ne este dat, de ce mereu ne uitam la cei care au in loc sa ne uitam la cei care nu au?Cine suntem, incotro ne indreptam, care este tinta noastra?Cerul? Sau poate lucrurile de azi, fara nici o valoare?

9 comments:

  1. crestinismul inseamna sa te duci la biserica?sa te inchini? sa spui rugaciuni? sa nu iei numele Domnului in desert? sau inseamna credinta in bine(ce faci, cum vb, cum ii ajuti pe ceilalti? etc)

    ReplyDelete
  2. foarte frumos ca intotdeauna:d niste intrebari foarte buna Domnul sa ne cerceteze...
    P.S. ai vazut ca mi-am schimbat numele blogului?:D:D:D ("mergand spre cer")

    ReplyDelete
  3. Ideile tale sunt minunate pentru ca vin de mai sus de tine de la Prietenul tau.
    Asa ca le asteptam mereu cu drag, ca si pe tine.:)
    E minunat sa ai prieteni care sunt prieteni cu El si sa primesti atentia, sfaturile , ideile si mai ales iubirea lor...
    Ma bucur ca ti-ai regasit blogul si ca te regasesti cu fiecare zi.
    O primavara si o viata divina in continuare Lavinia :)

    ReplyDelete
  4. iti doresc o saptamana frumoasa plina de intrebari si raspunsuri folositoare sufletului tau!

    ReplyDelete
  5. multumesc loredana si ingerul tau, adda am vazut:*
    am citit si postarea.
    tibi sunt de acord cu tine

    ReplyDelete
  6. Dacă-ţi doreşti ce-am exprimat eu... nu poţi decât să începi... să-ţi impui să te bucuri, să simţi, să gândeşti pozitiv... Şi le vei atinge! :)

    ReplyDelete
  7. Adevarat grait-ai!Foarte frumos si iti multumesc pentru gandurile si ideile tale frumoase.Sa dea bunul Dumnezeu sa fii iubita si sa ai inspiratie pentru a ne mai scrie.Sunt sigur ca alaturi de Cel de Sus...e o mana care ne protejeaza.Doamne ajuta!!!

    ReplyDelete