Versetul zilei

Thursday, March 24, 2011

Cuvinte fara litere!

Azi nu am nimic de zis, poate doar cuvinte fara sens insa literele s-au ratacit prin pagina mea ca prin magie si acum degeaba incerc sa le mai caut... 
Ce sa fac? Sa le iau pe cele care au mai ramas cu mine si sa iti zic din nou pentru a nu stiu cata oara ca Cineva acolo sus in cer te iubeste si se gandeste la tine mereu? Nu stiu, ce rost ar mai avea? Oricum tu nu ma crezi, crezi ca eu arunc cuvintele si ma joc cu ele dar nu este asa! Ti-am spus, literele se ascund de mine, nu ma mai asculta, s-au saturat si ele sa tot scriu aceleasi lucruri, sa le dau mereu aceeasi slujba! Cine stie , poate daca le-ati  spune ca, cuvintele alcatuite de ele si imprimate aici cu cerneala ar folosi la ceva s-ar bucura si nu s-ar mai ascunde, insa voi taceti...
Voua nu va pasa, ca exista Dumnezeu si ca faimoasele litere va transmit acest lucru nu? E tarziu dragele mele, degeaba va ascundeti de mine pentru ca eu tot cred ca Cineva acolo sus in cer ma iubeste si se gandeste la mine mereu chiar daca eu am uitat de El astazi...

9 comments:

  1. se uita te iubeste...dar nu ne ajuta intotdeauna cum ne-am dori...

    ReplyDelete
  2. Asta pentru ca nu intotdeauna ce vrei tu e bine.

    ReplyDelete
  3. foarte frumos ai scris Lavii:)

    ReplyDelete
  4. Uneori; se spune ca nu aranjam literele cum trebuie si este bine sa-l lasam pe Dumnezeu sa le aseze .Noi trebuie sa ne rugam si sa multumim iar de restul are el grija.

    ReplyDelete
  5. nu, dar ar trebui sa ne lase pe noi sa vedem asta de unii singuri

    ReplyDelete
  6. Paola eu am o alta parere..dar fiecare crede ce vrea.

    ReplyDelete
  7. Paolla sa zicem ca te afli intr-un oras foarte mare si aglomerat , te asigur ca nu vei putea iesii din el fara un GPS . deci de acolo de sus vede mai clar ce e bine pentru tine :)

    ReplyDelete
  8. tomi in sfarsit sunt si eu de acord cu tine:>
    :))

    ReplyDelete