Versetul zilei

Saturday, March 19, 2011

Exista viata dupa moarte?

Hmm, nu aveam de gand sa scriu despre asta, dar mi-a  trecut un gand fulgerator cu acest titlu: "exista viata dupa moarte?" si mai mult decat sa scriu eu ceva as vrea sa aud parerile voastre referitoare la aceasta intrebare.Cred ca fiecare are parerea lui.Unii cred ca exista rai si iad, altii spun ca acestea doua ar fi chiar aici pe pamant.Unii cred in nemurirea sufletului iar altii spun ca avem 10 vieti.Eu cred ca exista o singura viata pe acest pamant.

Cred ca  din tarana am fost facuti si acolo ne vom intoarce.Si da cred ca exista un cer si un iad pentru ca Isus ne-a promis ca se duce sa ne pregateasca un loc acolo sus si noua si ca se va intoarce venind pe nori imbracat in slava!As vrea atunci sa vad ce vor zice cei care sunt atei? Vor spune si atunci ca Dumnezeu nu exista?Cei care spun ca iadul este aici pe pamant nu au idee ce inseamna cuvantul iad, astept parerile voastre dar nu stiu de ce, pentru ca eu tot la parerea mea raman, insa mi-ar placea sa vad care este modul vostru de a gandi.Deci, exista viata dupa moarte?

15 comments:

  1. interesanta intrebare:))ca si aceea dp blogu meu "ce este moartea " :))apropo ador genu tau de tema la blog:X

    ReplyDelete
  2. Moartea reprezinta doar despartirea trupului de suflet.Ea vine ca un lucru necesar pentru mantuirea sufletului nostru!Ea reprezinta o binecuvantare pt cei care s au purtat corect și un blestem pt cei care s au mințit zeci de ani,gandindu se ca Pamantul reprezinta raiul,iar moartea un lucru mult prea îndepartat și nesemnificativ.Exista viata dupa moarte!

    ReplyDelete
  3. El Cid, cum ziceam si la tine pe blog, imi place cum gandesti, si oameni ca tine se gasesc rar.

    ReplyDelete
  4. dar moarte dupa viata exista ?

    ReplyDelete
  5. Sincer....habar nu avem! Toate popoarele care au ajuns la un anumit nivel de constiinta au dezvoltat acesta tema.Egiptenii antici, grecii antici ,fiecare civilizatie a incercat explicatiile sale. Asadar sa ramanem la invierea lui Hristos .Macar cu atat se identifica civilizatia contemporana.Si si-o poate asuma si explica ...cu rezervele fiecaruia ,desigur!

    ReplyDelete
  6. Cred ca tu ai spus tot, Lavinia. Intr-adevar, sufletul ne este nemuritor, dar ocupa un trup muritor, iar la moarte se va desprinde si Dumnezeu stie unde-si va gasi locul de veci.

    ReplyDelete
  7. bravo Florin! buna intrebare:)) exita atunci cand de la cazi de la credinta... de la viata la moarte!
    Lavi sunt deacord cu tine...imi vin niste versuri in cap...
    Si am, am doar o intrebare
    cine-mi spune oare, unde se duc...
    Ce ramane totusi dupa toate,
    e viata sau e moarte? e ceva...
    umbla omul zilnic in lumina, sau totul e in ruina? cand sa dus...

    ReplyDelete
  8. Mai era o întrebare... "Există viaţă după Horia Brenciu?" ;))
    Eu cred că există... cel puţin, sunt de acord cu El Cid.

    ReplyDelete
  9. Sti ca iti spuneam ca el este ateu...si ca ma rog ca Dumnezeu sa-i lumineze inima,sa creada in El.
    Si da.Eu cred ca exista viata dupa moarte,si mai cred ca,daca suntem copii buni,copii Lui buni,vom ajunge acolo sus!

    ReplyDelete
  10. Asa cum spuneai si tu stii ca am incercat sa discut un subiect cu tine pe mes,cu siguranta exista viata dupa moarte si nu am nici o indoiala mai ales ca si eu cred in Invierea lui Hristos.El Cid cred ca a spus-o cum nu se putea mai bine...

    ReplyDelete
  11. Eu cred in viata de dincolo de moarte !

    ReplyDelete