Versetul zilei

Friday, February 18, 2011

Undeva in sufletul meu!

Undeva in sufletul meu exista o lume reala, unde ura si invidia nu au reusit sa patrunda.Exista acolo o lume in care iubirea a dainuit din totdeauna si va dainui pe vecie.Ea este inconjurata cu multa speranta si cu toate ca lumea din jurul meu devine din ce in ce mai rea,iubirea din suflet nu dispare, nici macar nu se micsoreaza ci dimpotriva creste pe zi ce trece tot mai mult.

A-ti spune ca totul este perfect dar dati-mi voie sa mentionez si faptul ca iubirea este sufletul pereche al tristetii, cele doua umbla mereu impreuna.Si chiar si atunci cand apar lacrimi iubirea nu renunta, ramane tot acolo.De multe ori m-am intrebat daca se merita sa iubesti si sa suferi atat de mult dar nu am gasit nici un rapsuns.Astazi stiu, insa ca o inima fara iubire este o inima moarta, care in scurt timp va inceta sa mai bata.Tot la fel este si cu lumea din jurul nostru, este o lume ce cu fiecare zi ce trece isi pierde tot mai mult dragostea si devine rece, din ce in ce mai rece pana ajunge sa se transforme in gheata.De aceea multi spun ca nu exista Dumnezeu pentru ca Dumnezeu este dragoste si nu poate locui intr-o lume fara viata.

16 comments:

  1. Dumnezeu înseamnă iubire... iar iubirea înseamnă căutare...

    ReplyDelete
  2. asa este... dragostea acopera totul si este vesnica dragostea din Dumnezeu este acceptare neconditionata. Domnul cu tine:d

    ReplyDelete
  3. Da Lavi, aşa este, cine are iubire şi bunătate în suflet, indiferent de câte necazuri şi dureri va avea va rămâne acelaşi, şi întradevăr iubirea şi tristeţea sunt tot timpul împreună, nu există iubire fără tristeţe, chiar dacă iubeşti, poţi fi trist când eşti departe. Ele sunt mereu împreună. Şi eu văd cum ne-am pierdut orice urmă de bunătate, orice urmă de dragoste, suntem mult prea ocupaţi cu viaţa noastră jalnică, şi numai avem loc de sentimente, am devenit imuni şi ne transformăm în sloiuri de gheaţă... iar prioritatea noastră a devenit banul, suntem sclavii bogăţiilor materiale... care nu au nici o valoare! Îmi pare nespus de rău să spun asta, dar din păcate este adevărat.

    ReplyDelete
  4. Asa este Dumnezeu este dragoste si voi adauda : destin ,soarta ,bunatate ,acel ceva special care ne face sa ne dorim sa traim in continuare.Toti traim intr-o lume a noasta ,iar viata este de fapt un vis ,ne vom trezi atunci cand vom muri ,caci doar in acele clipe ne vom da seama daca am facut ceea ce isi dorea Dumnezeu de la noi sau nu.

    ReplyDelete
  5. ,,exista o lume reala, unde ura si invidia nu au reusit sa patrunda.,, vreau sa existe si in viata reala o astfel de lume

    ReplyDelete
  6. frumos,din ce in ce mai frumos.! :x

    ReplyDelete
  7. Dragostea lui Dumnezeu este neconditionata

    ReplyDelete
  8. interesant .. dar as avea ceva de obiectat .. ca iubirea nu este sufletul perechie al tristetii .. ci mai de graba al urii .. "De la dragoste la ura nu e decat un pas" :)

    ReplyDelete
  9. eu cred ca mai e putin si nu vom mai avea nici un gram de rautate pe planeta ... ne va fi dor de suferinta :D .. prea multi oameni vor schimbarea , iar Dumnezeu ne va ajuta ; ne-a promis ca orice vom cere cu credita ne va da :X

    ReplyDelete
  10. este foarte adevarat ce ai scris:x
    imi place mult:x

    ReplyDelete
  11. Si eu sunt de parere ca in curand nu va mai fi suferinta!
    Frumos scris...asa cum o faci intotdeauna!

    ReplyDelete
  12. "Comoara...e sufletul si mintea
    tot ce trebuie sa faci, este sa iubesti pentru a putea ierta"

    ReplyDelete