Versetul zilei

Friday, February 4, 2011

Sentimente ascunse, ganduri nespuse...

Eu: Se rupe bucatica cu bucatica din soare pana ce dispare toata lumina daruita de el si ramane doar intunericul.Se intuneca ziua iar vantul fluera frunzele amortite prea departe de realitate, undeva intr-o alta lume.Raman doar eu si ascult tacuta vajaitul lui parca sfios ce pleaca odata cu frunzele...Se clatina pamantul, si vad cum se rastoarna tot ce am cladit pana acum.O, nuu! Nu si tu...erai comoara mea dar ai preferat sa pleci.Acum, aici cad doar lacrimi pline de  durere dar in afara de ele mai plange si sufletul.
Vino Tu Isuse langa mine caci doar in Tine mai cred si sunt gata sa te ascult.
Esti tot ce am intr-o lume nepasatoare si fara viata, esti speranta si bucuria mea in necaz si nu numai.Cu Tine ma simt mereu in siguranta oricat ar fi noaptea de lunga si durerea de grea.Te iubesc si vreau sa fii pe veci iubitul inimii mele, singurul care are acces la inima mea, singurul care detine cheia ei,ascunsa undeva intr-un unviers paralel cu acesta.Alunga Doamne tristetea din sufletul meu caci  rana este prea adanca, si in curand nu va mai ramane nimic din inima mea, te rog! Sufletul, Doamne ma doare,ochii imi lacrimeaza, foamea nici nu o mai simt, inima mi-e rupta in bucatele.Incerc sa o lipesc in zadar caci nu pot, deoarece fiecare persoana pe care am iubit-o a plecat cu o particica din ea,Tata oare tu poti lipi inima mea inapoi?Doare prea tare, Tata, oare  de unde am atatea lacrimi?
Dumnezeu:Copilul Meu, stiu ca sufletul te doare, dar nu uita tu esti al Meu, Eu iti voi da vindecare.Te iubesc cu o dragoste imensa dar nu pot lipi bucatelele din inima ta, pentru ca inima ta e perfecta asa cum este.Ea este dovada iubirii adevarate.Lasa-te in grija Mea, Eu iti voi vindeca rana.

15 comments:

  1. mallynna, eu i-as da un sot durerrii asteia de s-ar duce mai repede :))

    ReplyDelete
  2. sut* iar scriu gresit, da mi-e lene sa sterg si sa scriu din nou:)))

    ReplyDelete
  3. foarte frumos postul :) si durerea are rolul ei

    ReplyDelete
  4. ,,Se clatina pamantul, si vad cum se rastoarna tot ce am cladit pana acum.,, .. ma cutremura cand citesc ... esti geniala ... frumos si trist !

    ReplyDelete
  5. foarte frumos:d Domnul sa te binecuvinteze cu o vindecare deplina a sufletului tau....

    ReplyDelete
  6. Altceva inafara de minunat nu am ce sa spun!:)

    ReplyDelete
  7. Dumnezeu, totdeauna ramane neschimbat!El ramane acelas, El este singura bucurie, singura implinire.Doar cu El poti fi fericita,doar de la El poti primi binecuvantare!Doar El te iubeste cu o dragoste vesnica, care nu se termina nicodata, cu o dragoste curata.El nu doreste decat binele, si nicicum nu te va lasa vreodata, cu niciun chip nu te va parasi, pentru ca Te iubeste cu o iubire vesnica!
    Dumnezeu este in stare sa faca lucrurile noi si bune, doar cu El o poti lua de la capat...facand tot ce e bine!
    Multe binecuvantari, Lavinia! :)

    ReplyDelete
  8. Era asemenea unei rugaciuni inainte sa intervina Doamne, dar ramane o rugaciune chiar si dupa cuvintele Lui. Foarte frumos!:)

    ReplyDelete