Versetul zilei

Wednesday, February 2, 2011

Un strop de bucurie!

M-am gandit ca poate astazi, cineva are lacrimi pe obraz, sau poate are sufletul cufundat in amaraciune.M-am gandit ca poate astazi cineva are nevoie de incurajare.Stiu cum este sa zaci acolo cazut jos in intuneric  fara nici o speranta, fara nimeni.Dar in seara aceasta vreau sa va spun ca voi nu sunteti singuri, niciodata nu veti fi, alaturi de voi este prezent El, Dumnezeul minunilor, mereu este acolo, si in durere si in bucurie.As vrea astazi sa va daruiesc cate un strop din bucuria mea, cate un strop din speranta pe care cu greu am primit-o, si pe care nu as mai vrea niciodata sa o las sa plece din inima mea.
Oricine ai fi, sunt sigura ca o picatura de speranta a ajuns si la tine, ia-o, strange-o puternic in palma ta si nu-i mai da drumul.Clipele de bucurie trec, dar si cele de amaraciune fac la fel.Poate ca nu e nimeni trist astazi, poate ca voi tot sunteti la fel de fericiti ca si mine, dar nu uitati El tot langa noi este.
P. S Multumesc celor care au fost alaturi de mine si m-au incurajat, multumesc din inima!

11 comments:

  1. foarte frumos Lavi.... bucurati-va in Domnul caci El este bucuria noastra si plange-ti cu cei ce plang!

    ReplyDelete
  2. iti multumesc pentru incurajare ! speranta mereu trebuie sa o avem si sa nu o scapam!

    ReplyDelete
  3. Lavi, ai vazut filmul Black Death ? Eu tocmai l-am terminat si pot sa spun ca m-a lasat cu pielea zburlita si cu un gol in stomac. Eu cred ca o sa-ti placa, asa ca ti-l recomand.

    ReplyDelete
  4. Frumoase cuvinte ai scris ca de obicei. Mi-a mai trecut si mie supararea, dar stiu ca tristetea va mai reveni insa asa cum ai scris, Dumnezeu e speranta mea. Am fost, sunt si voi fi alaturi de tine ori de cate ori imi soliciti. Fii binecuvantata

    ReplyDelete
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    ReplyDelete
  6. Nu e de groaza, dar tinand cont ca subiectul principal e ciuma, o sa mai fie si faze scarboase. :)) Dar crede-ma, iti va placa. De-asta ti l-am si recomandat tocmai tie.

    ReplyDelete
  7. :( sis iti simt lipsa >:D<

    Cuvintele tale imi fac mereu bine

    ReplyDelete
  8. frumos:)...eu am plans azi putin...:P

    ReplyDelete