Versetul zilei

Thursday, February 3, 2011

Ploaie de sentimente!

Privesc in urma, la postarile mele de dinainte si incep sa cred ca imi pierd talentul de a scrie.De fapt nu am crezut niciodata ca am un astfel de talent, poate doar putin,dar acuma cand stau si ma gandesc am impresia ca nu-l mai am deloc.Nu am nici o idee despre ce as putea sa scriu si totusi as vrea sa scriu.Ma gandesc cum de multe ori imi neglijez timpul si il pierd aiurea, facand lucruri care practic nu au nici un rost, nu stiu, poate e si anotimpul asta monoton si rece si ma invaluie sub plapuma lui de gheata, dar as vrea totusi sa revin, sa fiu cea de dinainte insa nu se mai poate.Ma simt eu altfel, mult mai distanta fata de toata lumea.

Imi amintesc cum spuneam ca imi doresc sa fiu indiferenta, o parte din mine  a reusit, dar parca ma simt mai ciudat acuma.Ma uit in urma si vad persoane pe care le-am iubit atat de mult incat am fost in stare sa risc orice, sa-mi dau pana si viata pentru ele, persoane care nu au apreciat nicioata iubirea mea, si care acum imi sunt niste straini si ma intreb oare se merita sa iubesti asa? Sa pui totul pentru nimic, sa iti vinzi pana si sufletul sa ai un strop de iubire?Oare se merita?Nu stiu, sunt confuza.Nici macar nu stiu ce simt, sau de ce am scris...

28 comments:

  1. Ba da , talent ai trebuie doar sa muncesti pentru a-l perfectiona

    ReplyDelete
  2. :D
    ce pot sa spun, raman la ideea mea:-w

    ReplyDelete
  3. apropo:)))
    s-a inventat mess-ul pt tate ca noi=))

    ReplyDelete
  4. Ti-e teama ca lumea imi va da dreptate? :))

    ReplyDelete
  5. nu, mi-e teama ca vei ramane dezamagita cand vei vedea, ca eu am castigat si tu nu:-w

    ReplyDelete
  6. Pariu ??:))

    LUME CE CREDETI LAVI ARE TALENT SAU NU?

    ReplyDelete
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    ReplyDelete
  8. nu e chat aici:D
    hai fuguta sa iesim :))
    oricum, iti raspund.

    ai talent, nu mai negocia cu mine, ca eu stiu ce spun.

    ReplyDelete
  9. :)) NU NU EU NU AM ASA CEVA

    Dar aici e vorba despre TINE si vom vedea ce spune lumea :>

    Deci : ARE TALENT NU?!?

    ReplyDelete
  10. Lumea: nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    Lavinia: am castigaT!>:) si din lumea a fost cucerita de puterea mea malefica=))
    Mallynna: ah, fira-ar si eram asa de aproape :(:(

    ReplyDelete
  11. Puterea ta malefica e doar in visele tale. Evident si normal ca lumea e de acord cu mine ;)

    ReplyDelete
  12. nu-ti pierzi talentul,doar ca refuzi sa-l mai simti.:-j

    ReplyDelete
  13. Lavinia, blogul tău ,,e un bulgăre de lumină" şi el aduce lumină în sufletele cititorilor.
    E perioada adolescenţei, când îţi pui o mulţime de întrebări, când ai eşecuri şi succese, şi ăsta e un motiv de dezechilibru sufletesc.
    Indiferenţa? :( Trist. Şi eu am avut perioade de confuzie totală. Chiar şi acum îmi propun să fiu indiferentă, că altfel ceilalţi din jur ,,te omoară". Be strong! And write! orice, ce îţi aduce fericire. Sau fă o pauză şi citeşte, relaxează-te.
    :)
    Maricica

    ReplyDelete
  14. sunt in aceeasi dilema ca tine :)) diferenta este ca eu as stii despre ce sa scriu insa nu vreau. de cand refuz sa-mi mai afisez pe blog toata durerea pe care o simt(si as putea sa o fac in mii de cuvinte) pur si simplu nu mai am idee despre ce altceva sa scriu.

    ReplyDelete
  15. ok...in primul rand mallynna are dreptate:D si pana la urma nu conteaza asa de mult sa avem talent ci sa avem curaj sa spunem ceeia ce trebuie spus pentru ca avem ce sa spunem dar nu avem curaj sa spunem de multe ori exact asa cum gandim, ma refer atunci cand avem retineri!
    cat despre starea ta...Dumnezeu o sa te indrume, si mai vreau sa-ti spun ca cine iubeste cu iubirea lui Dumnezeu dragostea lui Dumnezeu a ajuns desavarsita in El (spune in 1 Ioan 2.5)asa ca nu mai incercati sa fiti indiferenti! cine iubeste neconditionat il cunosate pe Dumnezeu. de ce merita pentru ca este porunca Domnului! si cand oamenii nu sunt asa cum trebuie ei bine....e greu!dar iubiti...haideti sa luam exemplu de la Isus El iubea neconditionat si dupa toate chinurile prin care a trecut cand era acolo cel mai jos in cea mai mare suferinta pe cruce...El a spus: Tata iarta-i caci nu stiu ce fac! Domnul sa te binecuvinteze si sa te indrume

    ReplyDelete
  16. Da, se merita sa iubesti, chiar daca nu primesti in schimb iubire...Dumnezeu a dat tot ce a avut mai scump din dragoste pentru noi, ca sa intelegem iubirea....deci, si noi trebuie s-o ducem mai departe si s-o dovedim, indiferent cat de greu ar fi.
    Sentimentele se schimba, insa dragostea ramane mereu aceeasi.

    ReplyDelete
  17. Deci va multumesc mult pentru sustinere >:D<
    Vezi sis vezi?;;)

    ReplyDelete
  18. Crezi ca ti-ai pierdut talentul? te inseli amarnic. Daca pentru moment nu mai ai inspiratie nu inseamna ca nu ai talet. Ieri ma bucuram ca esti fericita si azi iar trista :(

    ReplyDelete
  19. Stii ceva?:))
    Eu zic sa scrii in continuare. Nu stiu daca te ajuta cu ceva parerea mea, dar imi place ce scrii.:)

    ReplyDelete
  20. lui Dumnezeu nu ii place sa fii trista:)

    ReplyDelete
  21. Iti inteleg tristetea.Poate ca unii oameni nu merita iubirea ta, dar poate ca sunt alti oameni care asteapta iubirea ta..
    Gandeste-te la asta draga mea Lavinia!

    ReplyDelete
  22. Hei, scopul nu e sa scrii intr-un fel anume ci sa scrii inspirat de Dumnezeu. In timp, cand rugaciunea va creste vei vedea ca El te va lua de mana si va vorbi prin tine si tot ce vei scrie va fi de la El. Esti pe drumul cel bun, fii optimista si ai iceredere in El si indeplineste-I vointa si dorinta care este aceea de a iubi si de a-l asculta :)
    Cum vei iubi asa vei fi iubita deci, curaj in toate, investitiile inimii sunt toate de folos pentru ca aduc dobanda :)

    ReplyDelete
  23. multumesc pentru pareri tuturor! :)

    ReplyDelete
  24. ce pot spune...doar fiindca nu mai ai nicio idee pe moment despre ce sa scrii,asta nu inseamna ca nu ai talent ! succes mai departe !

    ReplyDelete