Versetul zilei

Tuesday, May 24, 2011

Astazi va provoc ! ;)

Hmm, sa zicem ca nu am gasit alt titlu:D
Astazi nu am de gand  sa va spun nimic, pentru ca azi, voi fi eu cititorul iar voi veti scrie, sau poate nu.Sa spunem ca este o provocare, sau pe de alta parte o rugaminte...
Ceea ce vreau eu de fapt sa  zic, este ca as vrea sa completati 2 fraze, sau  macar una din cele 2:
Imi place blogul "Un bulgare de lumina" pentru ca:
Nu-mi place blogul "Un bulgare de lumina" pentru ca:
Oricare ar fi raspunsul vostru, eu nu am sa ma supar, insa daca nu vreti sa va dati numele puteti fi anonimi, dar niste anonimi sinceri :)

Si mai am o intrebare pentru voi astazi :)) ca tot va provoc si va las sa vorbiti:D
Ce v-ar interesa sau v-ar placea sa gasiti pe un site, cu alte cuvinte, ce fel de site ati vizita  voi?
Astept  raspunsuri:D
:))
P.S. Azi esti liber/libera sa spui ce vrei!:)

24 comments:

  1. Imi place enorm blogul tau, fiindca te consider o persoana foaaaarte de treaba si imi plac postarile tale. Ma ajuta foarte mult, sa stii:].

    Nu imi place putintel putintel aspectul. Acolo, exact cum intrii pe pagina, daca ar fi chestiutele alea intr-o parte si sa inceapa direct cu postarile, ar fi mega. Oricum, e foarte bine si asa!:X

    As vizita un site despre poezii, un site cu pareri sincere, unde sa iti poti exprima liber opinia prin comentarii, din postarile caruia sa ai ce invata:].

    ReplyDelete
  2. Ma simt atat de bine
    Cand intru pe blog la tine.
    Articolele tale imi plac
    Si mereu le citesc cu drag.
    Imi place stilul tau de-a scrie
    Si cum asezi totul pe hartie.
    Din fiecare articol pe care l-ai postat
    Am avut cate ceva de invatat.
    Si multe ar mai fi de spus
    Dar nu mai am cuvinte de ajuns;))

    Din indepartari
    Iti trimit imbratisari>:D<

    ReplyDelete
  3. Imi place blogul " Un bulgare de lumina" pentru ca intotdeauna aduce un bulgare de lumina pe fata mea :).
    Inca nu am gasit ce nu imi place ( si chiar sunt sincer )
    O zi frumoasa sa ai :)

    ReplyDelete
  4. imi place un bulgare de lumina pt ca : imi place lumina

    ReplyDelete
  5. pai cel mai bine te adaug in blogroll, ca sa te am sub ochii mei sa te citesc . Asa ca ingaduinta iti raspund dupa o vreme la intrebarea ta . Oricum prima impresie care m-a intampinat la poarta ar fi ca e rostul de o gura de aer proaspat si primavaratec aici la tine . :)

    ReplyDelete
  6. era candva mai de mult am vrut sa renunt la el :-??dar pana mea..si oricum si mie imi sorana..si pagina:))

    ReplyDelete
  7. Hristos A ÎNVIAT !
    ~
    Bună ZIUA !
    Am intrat, dar nu am comentat. Am căutat ... un lucru neterminat în Trecut, prin Prezent ... nu se află, deci, mi l-ai rezervat Viitorului !
    Am ratat ... o zi de naştere. Ziua "mea" este în fiecare Joi, pentru că mămica m-a născut Joi !
    Ziua lui Lavinia ESTE în FIECARE ZI ! Pentru că zilnic Mulţumeşte lui Dumnezeu şi îl poartă ÎN GÂND, pentru toată lumea !
    Aşa este, domnişoară Lavinia ! De la CEILALŢI avem de învăţat ! Din nefericire, uneori primim în DAR, suferinţa. Este MINUNAT să o poţi ostoi ! Este Minunat ... să o poţi IERTA !
    Acest Blog ÎMI PLACE, pentru că este scris cu Inimă curată, cu GÂND înaripat de IUBIREA lui Dumnezeu, cu DARURI împărtăşite, cu Daruri ... acceptate !
    Acest Blog nu îmi place, pentru că UIT să-l vizitez şi astfel, mă autoexclud învăţăturii ce vine printr-un "Bulgăre de LUMINĂ" !!!
    Însă, uitarea ÎMI aparţine, iar regretul "câştigat" prin lipsă ... de asemenea !
    ~
    Vă Mulţumesc pentru acest Blog !
    ~
    Cornelius, :)

    ReplyDelete
  8. licuriciule,daca nu mi-ar place,nu te-as urmari;de multe ori consider comentariile de prisos si prefer doar bucuria lecturii;titlul blogului te caracterizeaza perfect.

    ReplyDelete
  9. Pentru ca e diferit!pentru ca tu nu iti principiile cu care multi din noi am fost crescuti,si scrii despre ele,iar eu mi le amintesc si ma bucur!

    ReplyDelete
  10. multumesc tuturor pentru raspunsuri >:D<

    ReplyDelete
  11. Imi place blogul "Un bulgare de lumina" pentru ca: ... este unul din putinii bloguri pe care il vizitez cu drag. M-a ajutat sa cresc spiritual. Este un blog prin care Dumnezeu de multe ori imi vorbeste, chiar eu vin aici ca Dumnezeu sa-mi vorbeasca.
    Nu-mi place blogul "Un bulgare de lumina" pentru ca: schimbi mereu tema (sablonul), dar trec cu vederea acest lucru :-p

    ReplyDelete
  12. multumesc pentru raspunsuri:)
    mi s-a mai zis:D
    pai eu as vrea sa imi gasesc unul ok si sa il las definitiv dar sunt genul ala de persoana caruia ii plac schimbarile..lucrurile noi, si ma plictisesc repede:D

    ReplyDelete
  13. imi place blogul tau pentru ca mereu imi aduce liniste cand il citesc

    si ce site-uri as vizita eu... momentan vizitez site-uri cu prezentari de facultati:))

    ReplyDelete
  14. imi place acest bloc pentru ca ma relaxez citind gandurile autoarei.si mi-as dori sa vad mai mult imagini pe blog :) .P.S. imi place foarte mult macul rosu :X

    ReplyDelete
  15. Imi place blogul "Bulgare de lumina" pentru ca se simte prezenta lui Dumnezeu.Este un blog pe care il vizitez cu foarte mare drag.Nu am motive sa nu-mi place acest blog.Un singur lucru:lasa-l colorat:).e mai frumos si mai vioi,plin de viata.:)

    ReplyDelete
  16. si mie imi place mai nou blogu tau :P e doar lumina :)
    si nu vreau sa mai sperii oamenii oricat de rai ar fi ei :X
    te iubesc :X:X:X

    ReplyDelete
  17. Aww!:X Ce mult imi placee!:X
    Si inainte era super, dar arata asa de bine floarea aia acoloo!8->
    Perfect!:X Te pup:*

    ReplyDelete
  18. ~Cornelius ma bucur ca vei face asta, sper sa fie ceva care sa iti mrinda bine >:D<

    multumesc pentru raspunsuri tuturor:)
    >:D<

    ReplyDelete
  19. Îmi place să te citesc, pentru-că spui lucrurilor pe nume şi îl iubeşti pe Dumnezeu draga mea Lavi!

    ReplyDelete
  20. Eu ma limitez la un singur cuvant ce reprezinta tot blogul tau: minunat! Il citesc cu placere:)

    ReplyDelete
  21. Imi place blog-ul tau pentru ca ori de cate ori am avut nevoie de cuvinte sa merg mai departe le-am gasit aici.A fost hrana pentru sufletul meu si pentru asta iti multumesc!

    As vizita site-uri care arata frumosul indiferent de forma lui!

    ReplyDelete
  22. Imi place blogul pentru ca: autoarea lui isi exprima cu sinceritate gandurile, unele bazate pe experiente sau meditatie, mai aflu lucruri noi, ma intalnesc cu situatii prin care am trecut sau trec si imi confera si mai multa speranta atunci cand simt ca aceasta imi lipseste, pentru sensibilitatea exprimarii gandurilor in conformitate cu ceea ce trebuie sa fie un crestin, etc…cate nu ar mai fi.
    Nu imi place blogul pentru ca….inca nu m-am gandit la un raspuns pentru asta 
    Pe un site/ blog imi plac lucrurile pe care deja le-am enuntat in prima parte! De obicei prefer site-urile cu tematica crestina, in care autorii isi exprima punctul de vedere liber si care simt ca au ceva in comun cu modul meu de a gandi.

    ReplyDelete
  23. Acolo unde un om lucrează, el sădeşte sâmburi de lumină...

    ReplyDelete