Versetul zilei

Wednesday, May 25, 2011

Viata, un vesnic inceput!

"Viata, un vesnic inceput."








Alergam mereu pe-un drum numit viata,
Rataceam ca un copil pierdut,
Dar am intalnit a Ta povata,
De atunci, Doamne mi-ai fost scut.

Noaptea-mi erai  lumina pe carare,
Durerea  zilnic mi-o vedeai,
Iar cand  lacrimile-mi curgeau mai tare,
Tu ranile mi le vindecai.

Mi-a fost asa usor sa cred in Tine,
Sa te urmez,a fost mai greu
Dar stiu ca esti mereu cu mine,
Si in orice  incercare esti, ajutorul meu.

Viata e un vesnic inceput, azi incepe sa zambesti chiar daca sufletul iti plange.(Versurile se refera numai la Dumnezeu)

16 comments:

  1. viata e un vesnic inceput ...frumoas:X

    ReplyDelete
  2. Credinta e totul in viata!! Imi place mult

    ReplyDelete
  3. te felicit ca esti atat de credincioasa ! :*

    ReplyDelete
  4. Ma adun printre versurile astea:

    Mi-a fost asa usor sa cred in Tine,
    Sa te urmez,a fost mai greu
    Dar stiu ca esti mereu cu mine,
    Si in orice incercare esti, ajutorul meu.

    Binecuvantarea sa umple sufletul tau, draga mea!

    ReplyDelete
  5. Viata este ceva foarte frumos, daca stii s-o traiesti...si este ceva foarte scurt daca o irosesti aiurea .Chiar daca nu mereu viata ta e asa cum ti-ai dori-o..cel mai important e sa -i gasesti esenta...si sa o traiesti cu adevarat...pentru ca e frumoasa..si atat de scurta.....conteaza sa pastrezi culoarea..chiar si in momentele plumburii.

    ReplyDelete
  6. Absolut magnifica poezia!!:X Ai talent, de ce nu scrii mai des?:*:*:*>:D<

    ReplyDelete
  7. Toata admiratia mea!
    O zi frumoasa!

    ReplyDelete
  8. FOARTE FRUMOS LAVINIA! DOMNUL SA TE BINECUVANTEZE!

    ReplyDelete
  9. Felicitari pentru intreg blogul se vede ca pui suflet in ceea ce scrii. Referitor la ceea ce am scris pe blogul Azucenei ti-am lasat un raspuns acolo. Un weekend placut si plin de bucurii

    ReplyDelete
  10. "Viata e vesnic un inceput" insa e si un drum si o calatorie ,insa nu uita ca Dumnezeu a ales sa ne lase sa facem tot ce vrem ,deci nu el ne ghideaza viata ,ci noi ,caci din cate imi amintesc se spune ca Dumnezeu nu ne influienteaza deciziile .Foarte frumoasa poezia ,m-a emotionat.

    ReplyDelete
  11. da, Azucena, asa este, insa El ne vgheaza, si atunci cand cadem este acolo, gata sa ne vina in ajutor, la fel cum face un tata cu copilul lui ce invata sa mearga de exemplu e bicicltea...

    ReplyDelete
  12. multi, multi, multi de "imi place" :X

    ReplyDelete