Versetul zilei

Monday, May 2, 2011

Poezie...

Astazi am compus cu bucurie,
Pentru voi, o mica poezie,
Vreau ca-n ea sa va vorbesc,
Despre  Imparatul cel ceresc.

Nu ca eu as sti mai multe,
Caci cuvintele-mi sunt mute,
Ci pentru ca El va iubeste,
Iar astazi voua va vorbeste:

"Cand lacrimile curg pe al tau obraz,
Priveste sus, si da-mi al tau necaz,
Caci zi de zi sunt aici, si tot astept,
Copilul meu, sa te strang la piept,

Eu te iubesc, deci  nu uita,
Lasa-ma sa intru-n casa ta,
Fericirea vreau sa-ti dau,
Si iubirea ta la schimb o vreau."

12 comments:

  1. Remarc si culeg aceste versuri pentru mine, draga mea Lavinia!

    ReplyDelete
  2. fooarte frumos si sensibil! Imi place sinceritatea cu care vorbesti:*:*:

    ReplyDelete
  3. cat de frumos....sa stii ca Domnul mi-a vorbit prin tine (prin poezia ta:d)

    ReplyDelete
  4. ai scris o poezie foarte frumoasa :)

    ReplyDelete
  5. mereu scrii lucruri foarte frumoase >:d<

    ReplyDelete
  6. Firimituri de ganduriMay 3, 2011 at 4:34 AM

    Excelent poem!
    Dumnezeu a pus in tine un dar minunat,Lavinia.
    fii binecuvantata si ramai in dragostea Lui!:)

    ReplyDelete
  7. :)Am primit cu bucurie,de la tine aceasta poezie:)Foarte frumoasa.Multe imbratisari din partea mea(ca de obicei:)) >:D<

    ReplyDelete