Versetul zilei

Tuesday, May 17, 2011

Taci si asculta...

"Tacerea e de aur, vorba de argint..."
Si tacerea spune multe,chiar de tace zi de zi.

Astazi eu cuvinte nu am, nu stiu decat ca viata trebui traita asa cum este cu bune si rele!
Nu am inspiratie dar am vrut totusi sa scriu ceva insa azi sunt un om  tacut...

P.S. Taci si asculta valurile marii, si la fel ca stanca fii si tu de tare;
        Taci si asculta soapta vantului pierduta-n zare...
         Taci si asculta timpul care trece...


19 comments:

  1. frumoase cuvinte.!

    felicitari.!

    ReplyDelete
  2. Ascult si tac
    Ce as putea sa fac?
    Aud vantul cum graieste
    Si natura cum imi vorbeste.

    ReplyDelete
  3. Atuncia eu voi tacea si nu voi spune nimic despre aceasta postare ,doar tac.

    ReplyDelete
  4. lasa ca poate maine vei avea cuvinte :)

    ReplyDelete
  5. Frumos...asa e si tacerea spune multe.

    ReplyDelete
  6. "Taci si asculta valurile marii, si la fel ca stanca fii si tu de tare;
    Taci si asculta soapta vantului pierduta-n zare...
    Taci si asculta timpul care trece..."
    cica nu ai inspiratie:d:x frumos...scri frumos si cand nu ai inspiratie:D:x

    ReplyDelete
  7. tacerea e atat de graitoare uneori...

    ReplyDelete
  8. Adevarat graiesti !!! Tacerea e un raspuns atunci cand cuvintele si-au pierdut melodicitatea ..atunci cand gandul este blocat..atunci cand inima bate a sec:) ...

    ReplyDelete
  9. Taci si asculta timpul cum curge, asculta eternitatea clipei prezente.

    ReplyDelete
  10. chiar daca nu ai avut inspiratie tot ai scris ceva care sa ma bine dispuna :)

    ReplyDelete
  11. e ft original ,chiar fara cuvinte ;)
    Tacerea e de aur :*

    ReplyDelete
  12. Iti doresc multe bucurii,
    Astept sa ne scrii

    ReplyDelete
  13. Tăcerea este prietenul adevărat care nu te trădează niciodată.

    ReplyDelete
  14. da, tacerea e nobila, enigmatica si divina!

    ReplyDelete