Versetul zilei

Tuesday, May 31, 2011

Ssst ! Canta cineva...

Ce pot sa spun, nu mi-a ticnit pauza, asa ca am revenit! :)

"Cuvintele se plimba ratacite prin mintea mea, una cate una literele, incep sa se invarta si sa gaseasca noi cuvinte, care dor din pacate!"

E pustiu in jurul meu, si astazi pare noapte. Cuvintele de incurajare par sa dispara, culoarea incepe sa-si piarda conturul,( nu ca ar fi fost candva roz, dar acum pare neagra ).Doar muzica ce suna vesel a ramas aceeasi si parca ar vrea sa imi sopteasca la ureche: "Uite pe aici e drumul tau, uite pe aici!" insa eu nu o mai aud, gandul imi zboara prea departe...

Da, sunt departe de toate, sunt departe de viata, poate ca sunt paralela cu ea. De ce spun asa? Pentru ca e ca si cum doar sufletul meu ar mai fi prezent aici, e ca si cum as fi disparut, pentru ca nu mai simt nimic; sunt intr-o alta lume, e lumea mea, si acum dansez! Ssst:-$ liniste! Canta o vioara, ba nu! [-(  e un pian, sau poate e o chitara, dar ce mai conteaza important esta ca, canta cineva... versurile spun cam asa:

"Nu te intoarce inapoi, oricate ti s-ar intampla tu doar lupta pentru tot ce  doresti sa ai in viata ta!"
Ssst, mai spune ceva...
"Cand singur tu te simti, Cineva te priveste, caci nici o clipa, Tatal ceresc nu te paraseste!"

14 comments:

  1. fara cuvinte ... felicitari.!

    ReplyDelete
  2. :) Esti tare simpatica, un adevarat ingerash!
    Tatal ceresc doreste lucruri concrete de la tine, straduieste-te sa il auzi si sa il intelegi.
    Oamenii spun Doamne Doamne dar fac ce vor si ce cred ei...
    Scopul nu este sa nu te simti singur ci sa faci voia Lui si sa te simti tot mai mult in fuziune cu El.
    Trebuie sa ne intrebam mereu daca mergem pe drumurile noastre si facem ce vrem noi sau mergem pe drumurile Lui si facem voia Lui!
    O vara binecuvantata si La multi ani pentru maine :)

    ReplyDelete
  3. multumesc, Anna,
    si multumesc Ingerul tau, asa este sunt de acord cu tot ce mi-ai scris, multumesc si pentru vizita:)

    ReplyDelete
  4. Vaai! Nici nu stii cat ador postarea asta!:x

    ReplyDelete
  5. Superb :x!
    CE bine ca ai venit\:d/,ne mai aduci un bulgare de lumina in sufletele noastre :x

    ReplyDelete
  6. Superb . :X:X Bine ai revenit.>:D<

    ReplyDelete
  7. Foarte, foarte frumoasa postarea si...ma bucur enorm ca te-ai razgandit si ai revenit printre noi! :*

    ReplyDelete
  8. interesante sfaturi.le d ela final ..ar trebui sa tii cont de ele...de fapt toti ar trebui..

    ReplyDelete
  9. ma bucur ca ai revenit. daca nu era tristete, nu stiai ce e bucuria, daca nu era singuratate, nu stiai ce e prietenia.
    suntem alaturi de tine si cuvintele de incurajare nu or sa dispara niciodata.

    ReplyDelete
  10. Importanta "pustiului" este aceea ca poti auzi in liniste, mai bine , ca de exemplu aceste versuri profunde.
    Chiar si din acest pustiu pot sa izvorasca "rauri de binecuvantare".
    O vara splendida iti doresc!

    ReplyDelete
  11. ai un premiu la mine pe blog :)

    ReplyDelete
  12. ce ma bucur ca ai revenit!:x Superba postarea

    ReplyDelete