Versetul zilei

Friday, June 3, 2011

Sacrificiu...

Cand pronunt acest cuvant apare o sageata catre  renuntare.
Cand faci un sacrificiu inseamna ca renunti la ceva spre folosul  altcuiva...

Stiti, timp de o vreme am inceput sa devin mai indiferenta si sa ma indepartez incet de toate, si am inceput sa uit scopul pentru care am creat acest blog, insa astazi vreau sa redevin eu , sa fiu eu cea de alta data, sa invat,  sa risc si sa visez, sa fiu un copil inocent.Si ce daca am crescut, eu tot copil ma simt...

Deci revenind, vreau sa va spun ca am cunoscut pe Cineva care a facut un imens sacrificiu pentru mine, si nu numai pentru mine ci si pentru voi...
Dumnezeu, este acea persoana stiti de ce? Pentru ca El si-a sacrificat singurul Sau Fiu, pe Isus pentru noi.Mie nu imi este rusine sa  vorbesc despre Dumnezeu, si daca unora dintre voi va este  atunci dati la o parte rusinea, pentru ca oamenii au dreptul sa va cunoasca asa cum sunteti voi  cu gandurile voastre, cu credinta voastra si cu defectele voastre, stiti de ce?  Pentru ca nici ei nu sunt perfecti, penru ca fiecare e liber sa fie cine vrea, sa creada in ce vrea....
Deci, daca Lui nu i-a fost rusine cu noi, si ne-a numit copii de Dumnezeu, ba chiar l-a dat la moarte pe Singurul Sau Fiu, atunci nici noua nu trebuie sa ne fie rusine cu El.

Revenind la sacrificiu, acest cuvant  ascunde multa iubire, multa sinceritate! Sacrificiu nu inseamna neaparat ceva ce nu iti place sa faci, sau ceva ce faci cu greutate ci inseamna ceva pur , plin de mister, plin de iertare, de dragoste...
Uneori sacrificiul e totul...

P.S.
Ganditi-va la ce am scris..nu treceti doar asa printre randuri, nu de com-uri am nevoie..ci de sinceritate , nu de apreciere am nevoie, ci am nevoie de a va vedea oameni simpli, sinceri, reali, si iubitori!

16 comments:

  1. "ci am nevoie de a va vedea oameni simpli, sinceri, reali, si iubitori!" Sper din tot sufletul sa ii gasesti!

    ReplyDelete
  2. Am gasit, dar nu ma refeream la persoanele din viata mea ci la persoanele din lumea de aici...

    ReplyDelete
  3. Ceea ce ai scris tu e minunat!
    Miam dat seama ca pentru oameni Dumnezeu e totul!
    Tot ce fac eu e cu ajutorul lui Dumnezeu !
    Sincer sa iti spun na-m cuvinte acum sa scriu aici cat valoreaza Dumnezeu pentru mine si pentru ceilalti!
    Inainte nu eram foarte apropiata de Dumenzeu,dar sincera sa fiu acum merge la biserica,ma rog,etc.
    Nu mi-e rusine sa zic asta!!!
    Oricum foarte frumos ce ai scris!

    ReplyDelete
  4. Dupa cum bine ai spus multora dintre oameni le e rusine sa vorbeasca deschis despre Dumnezeu, despre credinta lor. O recunosc , pana acum ceva ani asa eram si eu, insa mi-am dat seama ca nu asta e atitudinea corecta fata de EL.Nu este o rusine sa vorbesti despre Dumnezeu, ba din contra.( Vorbesc din punctul meu de vedere, a nu se intelege ca generalizez, fiecare cu propriile conceptii).
    Cu privire la sacrificiu si aici ai zis foarte bine..Sacrificiul nu inseamna neaparat sa facem ceva ce nu ne place, inseamna incercam din rasputeri sa facem acel lucru, daca chiar ne dorim, sa-l facem cu inima deschisa.
    O seara placuta sa ai >:D<

    ReplyDelete
  5. :) imi place Lavinia! Domnul sa te binecuvanteze!

    ReplyDelete
  6. Persoanele de aici pot fi persoanele din viata ta ;)

    ReplyDelete
  7. Este atat de sincera postarea ta...Ai adus in prim plan "O Persoana", care desi a sacrificat multe pentru noi, primeste doar din partea catorva acea recunostinta binemeritata...E foarte frumos ca tu te-ai gandit la El! :*

    ReplyDelete
  8. O sa ma gandesc la ce ai scris ,e emotionant ,dar nu trebuie sa uitam ca un om are si parti bune si parti rele in el ,nu cauta perfectiunea,ci spera ca persoanele din jurul tau sa tinda spre ea ,dar sa nu fie perfecte.Stiu ca nu ai spus nimic de perfectiune,dar am zis eu ca o paranteza.

    ReplyDelete
  9. ~Denisaaa ma bucur pentru ce ai scris, >:D<
    ~Flyerboy multumesc, o zi placuta>:D<
    ~Mallynna da pot fi, da nu stiu, nu ai inteles la ce m-am referit eu...
    ~Vise CoLoRaTe Mereu ma gandesc la El :)
    ~Azucenaღ sunt de acord cu tine...

    ReplyDelete
  10. Bine, atunci imi cer scuze. Probabil ne referim la lucruri total opuse :)

    ReplyDelete
  11. toţi facem sacrificii , dar când vedem rezultatul nu ne mai gândim cât de greu a fost ...

    ReplyDelete
  12. foarte frumos ,fara cuvinte :*

    ReplyDelete
  13. foarte bine lavinia... ma bucur ca ai hotarat sa revi in forta printre noi:D asa este nimeni nu este perfect sau bun, dar dincolo de tot este Domnul Isus Hristos care ne scimba din zi in zi...si da Lui nu ia fost rusine sa noi nu ia fost rusine sa stea cu pacatosii cu oamenii din pozitia cea mai de jos si Domnul sa ne ajute sa invatam smerenia cu care El se apropia de cei mai de jos oameni.

    ReplyDelete
  14. P.S. stiam eu ca nu poti sta mult timp departe de blog...:-p:)) sau poate si de noi:)):-?

    ReplyDelete
  15. uite cam asa stau lucrurile :) http://energianoua.blogspot.com/2011/06/lumea-dupa-schimbare.html nu oblig pe nimeni sa creada :)

    ReplyDelete
  16. Frumos, dar în același timp profund și plin de adevăr!

    ReplyDelete