Versetul zilei

Sunday, June 19, 2011

~Dansul verii~

In fiecare vara, cate o floare imbracata in stralucirea unui dansator profesionist incepe a canta la pian, asezand muzica pe clape, astfel incat jucatorii de balet se unesc toti intr-un frumos dans  al verii...
E noapte, stelele clipocesc luminand in tacere, pana si ingerii canta si danseaza pentru Imparatul ceresc, doar oamenii dorm tacuti si invaluiti in magia trecatoare a somnului...
Ceasul anunta ora 00:00 si incetul cu incetul florile se risipesc, se despart in tacere si pleaca,  muzica de pian inceteaza iar dansul se destrama...
Ramane speranta reinvierii acelui dans maiestros , ea nu  moare niciodata, ea e mereu acolo desi dansul e spulberat...

La fel ca dansul trecator a fost si Mielul cel bland, Isus, cat a trait pe pamant a avut grija de toti, invatandu-i calea adevarata catre cer, iar apoi magia s-a stins pentru ca El s-a inalatat la cer, insa le-a lasat speranta si credinta ca intr-o zi se va intoarce ....

Dansul nu s-a stins  e viu in inimile noastre, la fel cum Isus e viu in noi, deci oricat de grea e viata trebuie sa nu ne pierdem speranta ...

11 comments:

  1. Asa e,speranta moare ultima.:x
    Frumos

    ReplyDelete
  2. ''...oricat de grea e viata nu trebuie sa ne pierdem speranta...''Adevarat!
    Am invatat si eu de curand ca oricat de doborata as fi,trebuie sa ma ridic,sa ma sterg de praf si sa merg mai departe cu capul sus!:)

    ReplyDelete
  3. ce imagine frumoasa...mi-ar placea sa vad si eu lumea asa

    ReplyDelete
  4. Nu ne pierdem speranta ca nu avem incotro ? Sau pur si simplu optimismul funciar al fiintei transpare ori de cate ori e nevoie !Si se iveste automat din spiritul de conservare ???

    ReplyDelete
  5. Frumos!:]

    Am auzit ieri la biserica doua versuri dintr-o priceasna care m-au emotionat profund.
    Sunau cam asa:

    "Iarta-ne ca suntem rai,/Dar suntem copiii tai'
    mie mi-a placut foarte mult!:]
    Nu prea are legatura cu postarea, insa esti singura cu careia i-as putea impartasi asa ceva:].
    Sper ca nu te superi:*.

    ReplyDelete
  6. te pricepi si ma bucur ca iti folosesti priceperea in lucruri de genu...

    ReplyDelete
  7. Ai pefecta dreptate in tot ceea ce ai zis si cu adevarat ca speranta moare ultima,daca nu ai speranta esti pierdut.
    Imi place la nebunie a doua fotografie:)
    O zi cat mai superba sa ai>:D<

    ReplyDelete
  8. Eh, credeam ca te cam deranjez cu prostioarele mele:]].

    Oricum, ti-am spus, esti singura careia ii pot impartasi aceste mici bucurii ale mele:].
    Adica, am prieteni carora le spun toate, insa ar incepe sa rada si ar crede o prostie daca le-as spune ca m-au impersionat versurile astea:D. Si doar pentru ca au tenta credincioasa...

    ReplyDelete
  9. Eu nu mai pot sa spun nimic.M-ai lasat fara cuvinte >:d< E atat de frumos tot ce ai scris aici.Am citit de 3 ori si parca tot as mai citi...Superb!

    ReplyDelete
  10. Ai un mod armonios de a pune cuvintele pe hartie:)
    Intr-adevar, speranta moare ultima...sau asa ar trebui.

    ReplyDelete