Versetul zilei

Friday, June 24, 2011

...ღ ...Iubitului meu...ღ ...

Poate ca ti-am spus-o de  prea putine ori , dar iti multumesc!

ღ Iti multumesc  pentru ca:
esti mereu langa mine si imi asculti fiecare prostie pe care o spun; ai rabdare si iti dai silinta sa ma intelegi si sa ma ridici atunci cand cad;  imi aduci zambetul pe buze chiar si atunci cand plang, pentru ca faci parte din mine si ma completezi;

ღ Iti multumesc pentru ca:
esti mai mult decat mi-as fi putut dori, poate in ochii altora esti imperfect, dar pentru mine esti cea mai minunata persoana dintre toate, cea mai perfecta. Nu pentru ca ar exista perfectiune in lumea aceasta sau pentru ca tu nu ai avea defecte ci pentru ca esti tot ce eu am nevoie.

ღ Iti multumesc pentru ca:
in fiecare dimineata esti acolo,si nu uiti niciodata sa-mi spui noapte buna,
existi si ma accepti asa cum sunt, dar mai mult decat tie, ii multumesc lui Dumnezeu, pentru ca El mi te-a dat  fara ca macar sa i te cer, stii de ce? Fiindca a vazut ca aveam nevoie de tine, fiindca a stiut ca tu esti persoana potrivita pentru mine si te-a trimis in viata mea.Esti mai mult decat as fi putut sa-i cer.

                                                                                    ღ Multumesc!ღ   

14 comments:

  1. Deci minunat!!!
    Si eu va iubesc mult!>:D<

    ReplyDelete
  2. Foarte frumos! Tot ce vine de la El e superb, inclusiv bucuria de a iubi si a fi iubit!
    Sa te bucuri impreuna cu iubitul tau de tot ceea ce El va da.Numai bine!

    ReplyDelete
  3. Ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca exist si sunt sanatoasa!

    ReplyDelete
  4. vai ce fericit trebuie sa fie baiatul respectiv ! emotionant

    ReplyDelete
  5. Foarte frumos Lavinia...iubirea este un lucru minunat şi toţi care au avut acest noroc de a se îndrăgosti ştiu prea bine care este mesajul pe care vrei să-l transmiţi. Eu personal am întâlnit iubirea numai o singură dată în viaţă, m-am considerat norocoasă, încă mă consider, pentru că sentimentul îmi este împărtăşit şi acum şi sper să fie aşa mereu.

    ReplyDelete
  6. superb... Domnul sa va binecuvinteze!

    P.S. vezi ca ai stafeta la mine...(abea acum am reusit sa o postez:D;)) ) eu maine plec dar sper sa ne auzim cu bine... Domnul cu tine!

    ReplyDelete
  7. Tocmai ai primit un pumn de pietricele de incurajare.
    Le poti ridica de aici ... http://ahandfullofdreamsaheartfullofgod.blogspot.com/2011/06/pietricele-de-incurajare-daruite.html

    ReplyDelete
  8. Frumos:)
    Nu multi isi exprima sentimentele atat de liber, asa cum o faci tu...

    ReplyDelete
  9. Daca eram asa cum zici tu nu pierdeam 2 persoane importante din viata mea.... Dar totusi iti multumesc!

    ReplyDelete
  10. zambesc atat de linistita dupa ce am citit cuvintele astea atat de frumoase:)

    ReplyDelete