Versetul zilei

Monday, June 6, 2011

Oameni invaluiti de timp si mister...

Motto:
 "Cine sunt eu? Cine esti tu? Si de ce ne aflam noi aici?
Viata?  De ce viata?  De ce tocmai ea?  Sau poate destinul...ori Dumnezeu? Sau poate chiar tu cu mana ta...."

Suntem oameni invaluiti de timp si mister, alergam pe acest drum numit viata.Drumul nostru reincepe in fiecare zi, si apoi este ingropat in amintire, ramane doar cenusa si praf in urma lui....Ar putea cineva sa spuna tot ce inseamna  viata? Ar putea cineva sa cunoasca toate tainele ei? Toti inteleptii cu toata stiinta lor n-au putut sa descifreze misterul vietii...
Dumnezeu, sunt sigura il stie, pentru ca viata este darul pe care l-am primit de la El...
Dar il meritam?
Eu nu-l merit, ma declar vinovata...
Am primit un dar pe care n-am stitut niciodata sa-l apreciez desi am incercat...
Deci cine sunt? Cine esti?

14 comments:

  1. Foarte frumos...!:)
    P.s: cum ti-am spus.Nu te speria,va fi bine!

    ReplyDelete
  2. da viata este un dar de la Dumnezeu dar Dumnezeu ne-a dat viata ca s-o traim pentru El in relatie perfecta cu El. dar pantru ca pacatul a patruns in lume si suntem pacatosi viata aceasta pe pamant nu poate sa ne ofere bucurie pentru ca noi suntem facuti pentru cer, viata aceasta merita traita doar cu Hristos. eu cred ca nici nu trebuie sa iubim viata aceasta pe pamant ci sa traim cu gandul vesniciei in noi pentru ca acolo este casa noastra. noi suntem straini si calatori.
    Cine îşi iubeşte viaţa o va pierde; şi cine îşi urăşte viaţa în lumea aceasta o va păstra pentru viaţa veşnică. (Ioan 12.25) iar pavel spunea... Căci pentru mine a trăi este Hristos, şi a muri este un câştig. Domnul sa ne ajute sa spunem si noi din toata inima astfel de cuvinte:d

    ReplyDelete
  3. Asa este,Dumnezeu ne da viata iar noi nu stim sa pretuim ce avem,cel maa scump pe lumea asta "viata".

    ReplyDelete
  4. :)) tare faza cu regula zilei:))

    ReplyDelete
  5. cine sunt ? nici eu nu stiu prea bine......
    de fapt nu stiu cine am devenit....

    ReplyDelete
  6. Nu trebuie sa cautam un raspuns la orice. Viata e un dar pentru toti oamenii, fie ei vinovati sau nu. Noi ca oameni trebuie sa admitem faptul ca este imposibil sa nu gresesti macar putin, DAR sa ai taria sa recunosti acest lucru si sa nu mai repeti aceeasi greseala.

    Timpul a devenit un oareare dusman pentru toti.(Poate e putin exagerat). Dar, fiecare secunda deja devine trecut...avem impresia ca timpul trece mai repede.Nu e asa! Datorita faptului ca lucrurile si tot in jurul nostru a evoluat in mod alert, avem impresia ca timpul trece cu viteza luminii pe langa noi.

    Timpul e acelasi ca si acum 20, 30...50 de ani! :)

    ReplyDelete
  7. Superb, Spiritul se simte la El acasa in inima ta.
    El a spus "Dumnezei sunteti"... :)
    Altii, hindusii mai exact, au spus la fel... TAT TVAM ASI care se traduce prin Eu sunt Acela...
    Iisus spunea Eu sunt una cu Tatal...
    Ingerii spun Noi nu avem viata si nici vointa a noastra noi suntem doar reflectii ale vietii care este El si ale vointei Lui...

    ReplyDelete
  8. ~Alissu multumesc >:D<

    ~Adda asa este...
    Amin!

    ~Denisa, unele lucruri se afla in timp...

    ~Denisaaa trebuie sa pretuim :)

    ~NightShadow asa este:)

    ~Ingerul tau >:D<

    ReplyDelete
  9. Daca toti suntem unici, ce am eu in comun cu tine?:] Pe Dumnezeu, asa-i?

    Kiss!:*:*:*

    ReplyDelete
  10. vezi ai ceva la mine pe blog....:D:x
    P.S. imi cer scuze pt ca e asa de lunga postarea dar cred ca merita citita totusi:d deci inainte de a lua cadoul te rog citeste tot:D:X

    ReplyDelete
  11. la ora actuala multi au raspunsuri la toate intrebarile tale dar nu-ti va raspunde nimeni pentru ca nu vei intelege . doar sufletul tau te poate face sa intelegi . si nu te mai critica singura prostuto :P la cata ceata exista.. esti enorm de puternica , nimeni din univers nu s-ar descurca mai bine ! nici o planeta nu a coborat atat de jos ca noi ... toti ne admira cum rausim sa ne trezim..adevarul se va afla in curand :)

    ReplyDelete
  12. Dumnezeu stie totul! Ceilalti se fac doar ca stiu...
    Salutari si binecuvantari de la Vrancea cu iubire din IUBIRE!

    ReplyDelete
  13. Ti-am raspuns pe messenger la comentariul tau. Multumesc si aici!

    ReplyDelete