Versetul zilei

Thursday, June 30, 2011

。Nu este timp 。

De ce abea atunci cand pierdem ne dam seama de ceea ce am avut?
Timpul nu asteapta pe nimeni, pierdem atatea zile in viata si la moarte cersim o clipa, de ce oare?
Nu este o intamplare faptul ca in fiecare dimineata inima iti bate, iar ochii ti se deschid, nu este o intamplare faptul ca persoanele dragi sunt langa tine, nu este o intamplare nici atunci cand cineva are nevoie de tine...


Noi trebuie sa fim constienti, ca viata este asa cum ne-o facem noi, si ca trebuie traita indiferent de cat de grea este uneori. Este un dar, credeti-ma, un dar pentru care suntem raspunzatori, ni s-a dat viata, dar trebuie sa investim in ea, sa punem suflet in ceea ce facem sa facem totul cu dragoste.


De prea multe ori uitam, insa  astazi am sa va aduc aminte, ca nu este timp  pentru cearta, nu este timp pentru reprosuri, nu este timp pentru injuraturi, sau vorbe rele, astazi este timp doar pentru iubire, doar pentru iertare, astazi este timp pentru complimente, pentru multumire, astazi este timp pentru toate lucrurile frumoase pe care le avem langa noi...


Tot ce ai vine din mana lui Dumnezeu, doar deschide ochii si uita-te in jur, e totul chiar in fata ta!

15 comments:

  1. Asa e omul!Ne dam seama dupa ce am gresit!
    Ne dam seama ca am ranit dupa ce am vazut suferinta!

    ReplyDelete
  2. foarte frumos
    multumesc frumos Lavinia pentru cuvintele acestui postari

    ReplyDelete
  3. Copila nemuritoare! Dumnezeu sta deasupra ta si iti daruieste rubine care se transforma in cuvinte inspirate...

    ReplyDelete
  4. Ai mare dreptate!
    Dar incetul cu incetul, icnepem sa pierdem si timpul...
    si ramanem doar cu ceasurile:[.

    ReplyDelete
  5. Imi place ceea ce gandesti fata...Oameni ca tine sa tot fie prin Romania

    ReplyDelete
  6. Ai mare dreptate viata e un dar minunat...dar depinde de noi daca stim sa pretuim .

    ReplyDelete
  7. "De prea multe ori uitam, insa astazi am sa va aduc aminte, ca nu este timp pentru cearta, nu este timp pentru reprosuri, nu este timp pentru injuraturi, sau vorbe rele, astazi este timp doar pentru iubire..." Ce bine ar fi sa fie asa ;)

    ReplyDelete
  8. Timpul fuge ca nebunul !!! Trebuie sa fugim mai repede decat el :|.
    Frumoasa postare!!!

    ReplyDelete
  9. unii nu isi dau seama ca au pierdut nici macar dupa ce se intampla asta...mi-e mila de ei

    ReplyDelete
  10. Frumoasa postare si frumoase ganduri.Mereu ne desgizi ochii si ne faci sa ne dam seama de unele lucruri pe care nu le luam in considerare.Felicitari! >:D<

    ReplyDelete
  11. Din greseli invatam..sa nu mai gresim a2-a oara...

    ReplyDelete
  12. Asa e ,ne dam seama dupa ce am pierdut si dupa ce am ranit cand vedem pe ce-l de langa noi ca sufere.Lavinia esti deosebita D-zeu a sadit ceva bun in tine sa dai si celorlati din jurul tau.Fii binecuvantata!

    ReplyDelete
  13. e adevarat cind pierdem ne dam seama ca am avut ,frumos scris <*,e devina timpul si numai el ,necrutator si ft dur cu totii :)

    ReplyDelete
  14. asa este... Tot ce avem este din mana Lui si nimic nu este la intamplare! Deci dupa cum spuneam ai revenit in forta:d Domnul cu tine

    ReplyDelete
  15. adevarat...pacat ca pre atarziu realizam asta..si nu multi sunt in stare sa isi repare greselile...

    ReplyDelete