Versetul zilei

Saturday, July 2, 2011

Darnicie...

Astazi  am primit niste floricele, niste trandafiri foarte frumosi, si sincera sa fiu, m-au impresionat foarte mult, pentru ca nu ma asteptam sa ii primesc, si atunci m-am gandit la acest cuvant, numit darnicie.
De fapt ce inseamna acest cuvant?

Poate ca inseamna bunatate, pentru ca numai un om cu un suflet bun ar putea darui; poate ca inseamna sinceritate, pentru ca numai o inima pura poate darui; sau poate ca inseamna dragoste, pentru ca numai dragostea se daruieste in totalitate...

Stiti, si Dumnezeu ne-a daruit ceva, dragostea Sa ne-a daruit-o, dar nu numai prin cuvinte, ci si prin fapte, intrebarea este noi L-am primit in inimile noastre?

8 comments:

  1. da si amin! Asa trebuie sa fie si dragostea noastra sa se exprime prin fapte... Domnul sa te binecuvinteze! P.S. sunt addalife intr-o noua formula:d:))))

    ReplyDelete
  2. Nu prea cred ca noi l-am primit..
    Cel putin unii dintre noi:D.

    ReplyDelete
  3. Este mai de ferice sa dai decat sa primesti :)...De multe ori primim invatuaturi bune prin predici ori prin simple convorbiri cu oamenii,dar e atat de greu sa implinesti...nui asa?

    ReplyDelete
  4. Poate unii lau primit,poate unii nu...

    ReplyDelete
  5. Nu trebuie sa te impresioneze ca ai primit flori...tu esti un suflet minunat si meriti tot ce este mai frumos pe lume.Imi place motto-ul din dreapta blogului"Ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca i-a poruncit inimii mele sa mai bata si astazi!"Superb...spune totul.

    ReplyDelete
  6. Amin!Tot ceea ce facem sa facem cu dragoste si cei din jur sa vada dragoste si bunatate in noi.Domnul sa te binecuvinteze Lavinia!

    ReplyDelete
  7. Depinde de fiecare cat de deschis este.Spor in continuare,:*

    ReplyDelete