Versetul zilei

Tuesday, July 26, 2011

Cateva ganduri pe hartie...

E seara si totul in jurul meu pare linistit. E poate, cea mai tacuta vara, si totusi vantul nu doarme, el inca adie prin imprejurimi.
Nu am cuvinte alese, nici  melodii ce suna armonios, nu am o lectie despre viata si nici macar nu am un gand frumos.
Nu am decat cuvinte, ratacite si uitate, lasate undeva acolo departe de inima mea.
Nu am decat ganduri ce trebuiesc  rascolite in aceasta seara.


Nu, nu vreau sa ma gandesc la trecut, nu vreau sa ma gandesc la cate clipe am pierdut, dar vreau sa ma gandesc totusi la  ceva, mai exista inca un loc pentru iubire in inima mea? Simt ca este prea putina, si as mai  vrea de undeva sa o adun, de prin rauri, de prin livezi, de prin padure, la mine sa mai vina, pentru ca vreau sa iubesc mai mult cu fiecare zi ce trece.

Nu vreau sa fiu perfecta-n gesturi, nici in privire, dar as vrea daca s-arputea sa fiu perfecta-n arta iubirii.

8 comments:

  1. Se pare ca noaptea trecuta a fost una linistita, dar si agitata in acelasi timp...
    Imi place rosul pe care l-ai creat aici!:)

    ReplyDelete
  2. like !


    eu am acum mult loc in inima, dar nu e nimeni disponibil sa-l ocupe...

    ReplyDelete
  3. nici nu trebuie sa te gandesti la trecut,traieste prezentul.
    Puneti ordine in ganduri!

    ReplyDelete
  4. Multumesc frumos pentru apreciere!Si daca tu spui ca e frumos, inseamna ca asa ;)) Tu te pricepi la asa ceva :D

    Ai scris foarte frumos!

    ReplyDelete
  5. Nici sa nu te mai gandesti la trecut...priveste inainte si concentreaza-te pe prezent.Imi place aspectul blogului.

    ReplyDelete