Versetul zilei

Friday, July 15, 2011

Invingator & invins...

Dialog intre doua prietene:
"-Dya, ce faci? De ce esti trista?
-Nu stiu, Ann, ma gandesc doar.
-La ce te gandesti?
-Simt cum timpul se scurge, il vad acolo, si nu-i pot spune ce simt. :(
-De ce nu iti dai o sansa?
-Glumesti?! Sigur m-ar respinge."


Asa procedam noi de multe ori , in diferite situatii, nu riscam pentru ca ne este teama de  un esec, dar nu ne gandim si la un castig.Mereu punem partea rea in fata, ceea ce nu e bine. Ce ai avea de pierdut? In fond, daca nu lupti , nu castigi, ceea ce inseamna ca nu ai nimic, pe cand daca lupti, poti castiga, sau poti pierde, dar macar vei sti ca ai incercat!

Invingator este acel ce lupta, invins nu este cel ce pierde lupta, ci cel care nu face nimic pentru a o castiga; Dumnezeu vrea ca noi sa fim invingatori, in lupta zilnica, si in oricare alta!

13 comments:

  1. Si pana la urma nu pierzi nimic daca incerci,insa daca nu incerci poti pierde mult mai multe.Foarte adevarat tot ceea ce ai zis tu.
    Viata este o lupta,traim..deci trebuie sa luptam...

    ReplyDelete
  2. asa este un mare adevar ai grait in ultima fraza:d cineva spunea ca: victoria intotdeauna a apartinut celui care nu a pus-o la indoiala!

    ReplyDelete
  3. " Invingator este acel ce lupta, invins nu este cel ce pierde lupta, ci cel care nu face nimic pentru a o castiga" Cat adevar !!!

    ReplyDelete
  4. Imi place dialogul:x.
    Adica, imi place postarea in sine. Nu e nicio rusine sa fii invins. Rusinos e sa fii invingator si sa nu stii pe cine ai invins...

    ReplyDelete
  5. ~ganduri.aruncate.pe.net. nu m-am gandit la asta :)

    ReplyDelete
  6. Am vazut comentariul tau dar postare respectiva am sters-o.Iti multumesc frumos pentru gandurile tale.

    Si legat de ceea ce ai scris tu: "Sunt victorii care te injosesc si infrangeri care te inalta"

    ReplyDelete
  7. Nu stiu daca e corect din punct de vedere Biblic, dar eu de multe ori ii impun lui Dumnezeu sa ma ajute in lupta. Si surpiza... ies invingator din orice lupta.

    ReplyDelete
  8. Indiferent de rezultat, trebuie sa incercam. Altfel traim cu gandul: ce ar fi fost daca...
    Pana la urma nu avem nimic de pierdut. Dar vezi... este usor de spus. :)

    ReplyDelete
  9. Aceasta postare imi este de mare ajutor, avand in vedere faptul ca maine am un examen foarte important din viata mea. Eu cel putin asa-l consider, desi e doar admiterea la facultatea ce mi-o doresc atat de mult. Artele. Desi sunt deznadajduita, si stiu ca vor concura cu mine multi copii ce au talent, incerc sa merg inainte pt ca, asa cum spui si tu, nu voi castiga niciodata daca nu voi incerca.
    Iti multumesc ca mi-ai reamintit aceste lucruri, ma ajuta mult, desi toti imi spun asta in fiecare zi dar emotiile si teama de esec nu imi dau voie sa le iau in seama. Eu sper ca totusi sa ma descurc, pt ca am mare nevoie si sper sa capat linistea ce mi-o doresc, in timpul si dupa examenul ce-l voi sustine.Mersi inca o data!

    ReplyDelete
  10. Corect! Niciodata nu stii daca vei pierde, sau vei cistiga. Trebuie sa lupti.Nu sint un mare scriitor, dar vreau sa-ti spun ca mi-a placut mult.:)

    ReplyDelete